پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ تفاهم نامه همکاری به امضای مسئولان مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب و موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی الحکمه رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه طی نشستی که در موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعةالمصطفی «الحکمة» برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان این موسسه و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به امضای طرفین رسید.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی رئیس موسسه الحکمه ضمن استقبال از همکاری با مجموعه های بین المللی و به خصوص مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب تصریح کرد و گفت: هدف هر دو مجموعه نشر معارف اسلامی در جهان است و به همین دلیل باید همکاری متقابل را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: موسسه الحکمه در دوره جدید مدیریت سعی دارد از تصدی گری فاصله گرفته و تا جایی که توان دارد با همکاری دیگر موسسات و مجموعه ها دایره آموزش های خود را گسترش دهد.

گفتنی است: در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین شجاع علی میرزا مدیر و مشرف و مدیر مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به بیان گزارشی از وضعیت مدرسه پرداخت و گفت: مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب با هدف تربیت طلاب از کشورهای غربی راه اندازی شده است و دروس خود را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می کند.

وی با اشاره به وضعیت فراگیری کرونا ابراز داشت: علی رغم شیوع بیماری کرونا، این مدرسه با به کار بستن ظرفیت های فضای مجازی سعی در تداوم فعالیت های خود دارد؛ این در حالی است که در بحث دوره های کوتاه مدت نیز این ابزار می تواند راهگشا باشد.

در پایان این نشست، طرفین ضمن امضای تفاهم نامه، کمیته ای را با حضور نمایندگان مدرسه و موسسه مشخص کردند تا برنامه ریزی عملیاتی در جهت محقق ساختن ظرفیت های تفاهم نامه انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha