سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خسروپناه

حوزه‌نیوز/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله استادی نوشت:‌درخواست این مسکین با توجه به دقت ها و نکته سنجی ها و ابداعات تاریخی و معرفتی و حدیثی و فقهی جنابعالی این است که هر لغزش و خطایی در نگاشته ها و گفته های بنده یافتید؛ ارشاد نمایید و هدایت کنید که با جان دل پذیرایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ظهر امروز یادداشتی از آیت‌الله استادی به دست تحریریه حوزه‌نیوز رسید که جنس این نامه با بقیه‌های نامه‌ها و پیام‌های مطبوعاتی کمی فرق داشت. این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه به استقبال نقد آراء فرزندش از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه آمده و برای این یادداشت خودش تیتر انتخاب کرده و به ما تاکید کرده بود همین تیتر منتشر شود یعنی: «نوشته آقای استادی در تشکر از استاد خسروپناه»...

بیشتر بخوانید:

نوشته آقای استادی در تشکر از استاد خسروپناه

این یادداشت به سرعت جزو پربازدیدهای خبرگزاری حوزه شد و در شبکه‌های اجتماعی نیز انعکاس یافت اما حالا و پس از چند ساعت از مرقومه آیت‌الله استادی، جناب خسروپناه یادداشتی ارسال فرموده است که عینا تقدیم می‌شود:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله استادی مازال مکرما
سلام علیکم
ابراز تشکر و محبت معظم له که نوعی شاگرد پروری برای این کمترین است، باعث هدایت و دلگرمی شد.
روحیه پاسخ به پرسشها و شبهات دینی را از نوجوانی و جوانی از طریق ارتباط با موسسه در راه حق آموختم؛ موسسه ای که نسل جوان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را رشد معرفتی می داد؛ موسسه ای که با دستان مبارک جنابعالی و استادان فرهیخته دیگر تاسیس گردید.
بنده هم با توجه به درس آموزی از مدرسه حکیمانه جنابعالی بدون ذکر نام مستشکل به اصل اشکال پرداختم و پاسخی نگاشتم.
درخواست این مسکین با توجه به دقت ها و نکته سنجی ها و ابداعات تاریخی و معرفتی و حدیثی و فقهی جنابعالی این است که هر لغزش و خطایی در نگاشته ها و گفته های بنده یافتید؛ ارشاد نمایید و هدایت کنید که با جان دل پذیرایم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ارادتمند همیشگی شما
عبدالحسین خسروپناه
۲۷ مهر ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha