پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از انتقال اتاق عقد حرم مطهر به صحن جواد الائمه علیه السلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی با اشاره به ظرفیت کم اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در گذشته، از جابجایی اتاق عقد به صحن جواد الائمه علیه‌السلام خبر داد.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در اتاق عقد با مشکلاتی مواجه بودیم، افزود: خوشبختانه در این مکان جدید ظرفیت اتاق عقد دو برابر شده و فضای بیشتری برای میزبانی از زوج‌های جوان و همراهان در اختیار داریم که به رعایت پروتکل های بهداشتی کمک می‌کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: اتاق عقد حرم مطهر کریمه اهل بیت در حال حاضر به منظور چیدمان سفره و اتاق عقد تعطیل و از هفته آینده همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول شروع به کار خواهد کرد و علاقه مندان می‌توانند برای تعیین وقت با شماره ۳۷۱۷۵۴۰۴- ۰۲۵ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: همچنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی از قبیل ضدعفونی، استفاده اجباری از ماسک و دستکش، ممنوعیت پذیرایی و محدودیت ورود همراهان در اتاق عقد رعایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عابدین IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    عالیه . خوش بحال اونایی که تو حرم عقد میکنن. انشالله خوشبخت بشن