سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
لبیک حوزه و حوزویان به ندای امام خامنه ای

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: عنایت و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استمرار حضور نیروهای جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز در موج سوم، جان تازه‌ای به نیروهای جهادی کشور بخشید و تکلیف آنان را مضاعف ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه،‌در پیامی لبیک حوزه و حوزویان به ندای امام خامنه ای برای حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها و در میدان مواسات مومنانه در موج سوم کرونا اعلام کرد . متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ

با سلام محضر شریف عموم طلاب،  فضلا، گروه‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی حوزوی سراسر کشور، با تبریک ایام و  اعیاد و موالید مبارک ماه ربیع الاول.
 عنایت و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استمرار حضور نیروهای جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز در موج سوم، جان تازه‌ای به نیروهای جهادی کشور بخشید و تکلیف آنان را مضاعف ساخت.
 طلاب عزیز جهادی در موج اول و دوم کرونا خوش درخشیدند و با حضور در عرصه‌های مشاوره معنوی و پاسخگویی به پرسشها و نیز حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها، و در میدان مواسات مومنانه و دیگر عرصه‌های خدمت به مردم عزیز و در کنار دیگر گروه‌های مردمی و بسیجی و نیروهای سلامت، برگ زرین دیگری بر تاریخ خدمات روحانیت افزودند. اکنون شایسته است بار دیگر مسئولان و مدیران حوزه‌های علمیه، اساتید محترم و طلاب معزز جهادی و علاقه‌مندِ خدمت به مردم عزیز، با مراجعه و اعلام آمادگی خود به مدیران ستادهای حوزوی بحران در استان‌ها، به دعوت مقام معظم رهبری(مدظله) پاسخ گفته و مدیران محترم ستادهای حوزوی استان‌ها،  زمینه‌های حضور و خدمت آنان را با هماهنگی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد بحران استانداری‌ها فراهم نمایند و با شکل‌گیری قرارگاه‌های جهادی خدمت، شاهد اوج‌گیری امداد و خدمت باشیم.
 ستاد مرکزی و حوزوی بحران که در قم از هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام(مدظلهم)  برآمده و هماهنگ کننده‌ی نهادهای حوزوی است، با عزمی استوارتر، آماده هرگونه راهنمایی و پشتیبانی می‌باشد و لازم است برنامه‌ای جامع، دقیق و با استفاده از تجارب پیشین طراحی و با بهره‌گیری از محور بزرگ نیروهای فداکار و ایثارگر جهادی و حوزوی، قرارگاه‌هایی را برای خدمت به مردم شریف و جامعه عزیز بهداشت و درمان پایه‌ریزی نمایند و زمینه پیروزی بر این بحران و ارائه الگوی اسلامی و انسانی مواجهه با حوادث را فراهم آورند.
توفیقات همگان را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha