شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاس نماز

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر گفت: ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» اواخر آذرماه در بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اسماعیل کاظمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری و ششمین اجلاس استانی نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد»، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز از ظرفیت‌های مجازی، رسانه ها، صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی بهره‌برداری می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر، با تاکید بر ارزیابی اجلاس‌های استانی نماز و تاثیرات و نتایج آن، گفت: استان بوشهر هر ساله مشارکت و حضور پررنگی در اجلاس‌های سراسری نماز داشته است.

وی با تاکید بر همکاری صدا و سیما و آموزش و پرورش برای انتشار آثار فاخر تولید شده سال‌های قبل، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی فراخوان اجلاس سراسری استانی نماز اقدام کنند.

کاظمی، استفاده از سامانه شاد برای اطلاع رسانی و تبلیغات فراخوان اجلاس نماز را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در برگزاری اجلاس استانی نماز رعایت پروتکل بهداشتی یک تکلیف و بهره جستن از صدا و سیما، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امری مهم است.

وی، همکاری دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و مدارس در تولید آثار فاخر و اجرای طرح‌های پژوهشی، علمی، ادبی و هنری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد اواخر آذرماه در بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر با اشاره به اطلاع رسانی و انتشار فراخوان آثار به آدرس ostb.ir افزود: برای دریافت آثار شرکت کنندگان در ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق دبیرخانه این اجلاس به آدرس namaz.ir ارسال کنند.

کاظمی بیان کرد: امسال در کنار برگزاری اجلاس استانی نماز، با رعایت پروتکل بهداشتی، نمایشگاه خوشنویسی به صورت مجازی در هفته پایانی آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha