پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفر مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به شهرستان هفتکل

حوزه/ مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان در راستای دیدار با طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص)، به شهرستان هفتکل سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام‌پور، به همراه حجت‌الاسلام موسوی زاده، در راستای دیدار با طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص)، به شهرستان هفتکل سفر کردند.

در ابتدای حضور مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص)، نشست پرسش و پاسخ طلاب با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور برگزار شد که در آن مدیر حوزه، به سؤالات مختلف طلاب در زمینه‌های آموزش، پژوهش، مباحث مربوط به آینده حوزه و کارویژه‌های روحانیت، پاسخ داد.

همچنین، جلسه با کادر و اساتید مدرسه علمیه، که با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد، دومین بخش از برنامه سفر مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به شهرستان هفتگل بود که در آن، معاون پژوهش، تهذیب، آموزش، مسئول بسیج طلاب و معاون اجرایی مدرسه، گزارش بسیار خوبی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده، ارائه کردند.

امام جمعه شهرستان هفتکل نیز در این جلسه، بر لزوم استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان در مناطق کم برخوردار و روستاهای محروم تأکید کرد.

در پایان نیز مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به سؤالات و مشکلات کادر و اساتید مدرسه پاسخ دادند.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha