سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کرونا

حوزه/ معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از ممنوعیت دعوت به مراسم عزاداری و نیز عقد و عروسی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از ممنوعیت دعوت به مراسم عزاداری و نیز عقد و عروسی در این استان خبر داد.

این معاونت این ممنوعیت را به خاطر جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع افراد و ازدحام با توجه به شیوع ویروس کرونا دانست.

این معاونت در در نامه ای به مدیران چاپخانه های استان سمنان به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان سمنان مورخ چهاردهم آبان اشاره کرد و افزود: براساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان مورخ ۱۴‏/۸‏/۹۹ و به منظور مدیریت و کنترل شیوع بیماری شایسته است از انتشار هرگونه آگهی ترحیم و عزاداری در خصوص مراسم سوم و هفتم مشتمل بر زمان و مکان خاکسپاری و یا فاتحه خوانی و همچنین چاپ کارت مراسم عقد و عروسی و هرگونه مراسم با تجمع در استان سمنان خودداری نمائید.  

معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام شهروندان و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری گرفته شده و رعایت آن برای مدیران چاپخانه های استان سمنان الزامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha