جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دوره کارگاهی "عمان کوچک؛ نقش‌آفرینی‌های بزرگ" در مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: مبلغین زبان دان زیادی داریم، ولی نمی توانند اثر چندانی در عرصه بین الملل داشته باشند، به همین دلیل تربیت نیروهای نخبه زبان‌دان یکی از ضروریات و اولویت های این مرکز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در بازدید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه از بخش های مختلف مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: مهمترین رویکرد این مرکز تلاش برای اجرای طرح های تحولی اولویت دار از میان طرح های مختلف، اجرای برنامه های عملیاتی افق یک ساله و اجرای طرح های پژوهشی مهم است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با بیان این که افرادی که در این مرکز مشغول فعالیت هستند، زبان دان می باشند، گفت: بین الملل، عرصه بسیار مهمی است و برای همین در این بخش نیازمند افرادی هستیم که در همه موارد بتوانند اثرگذار باشند.

وی با بیان این که در حوزه، مبلغین زبان دان زیادی داریم، ولی نمی توانند در عرصه بین المللی اثر چندانی داشته باشند، گفت: به همین دلیل، تربیت نیروهای نخبه زبان دان یکی از اولویت های این مرکز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه آمادگی دارد تا با سایر مراکز و نهادهای نظام برای فعالیت بهتر و قوی تر در عرصه بین الملل همکاری لازم را داشته باشد و در همین رابطه تفاهم نامه های زیادی هم امضاء شده است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha