جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: عدم دخالت روحانیت در امور جامعه، آرزوی دیرینه استعمار انگلیس و امروز استکبار جهانی است که برای تحقق شعار «جدایی دین از سیاست»، عناصر نفوذی و غربگرا آن را نشخوار می کنند.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دور نگه داشتن علمای ظلم ستیز و انقلابی در اداره امور جامعه، خواست دشمن است، اظهار داشت: مدیریت بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی براساس شکل حکومتی ولی فقیه، موجب عصبانیت دشمنان اسلام و نفوذی های جریان غربگرا شده است.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: جریان غربگرا با مشاهده شکست سیاست های جنگ روزانه شیطان بزرگ در منطقه، برای اثبات نوکری و کلفتی سیاسی، ریشه مشکلات ایران را حاکمیت تفکر امامین انقلاب و حقیقت نظام اسلامی می داند.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات کشور ریشه در عدم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برخی مسئولین و کشور را معطل نتایج انتخابات آمریکا گذاشتن است.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: امروزه برخی استحاله شدگان وابسته به جریان غربگرا، حیات خود را تبرئه نمودن عملکرد ضعیف دولت و ریشه مشکلات کنونی را، مقصر نشان دادن شکل حکومتی ولایت فقیه در کشور می دانند.

امام جمعه گیلانغرب گفت: عدم دخالت روحانیت در امور جامعه، آرزوی دیرینه استعمار انگلیس و امروز استکبار جهانی است که برای تحقق شعار «جدایی دین از سیاست»، از زبان عناصر نفوذی و غربگرا بیان می شود.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار داشت: نسخه پیچی برخی وادادگان سیاسی برای اداره امورات کشور، براساس دیدگاه های ناکارآمد لیبرالی در غرب، هیچ وقت درمان جامعه اسلامی نبوده و در معنا همان دیدگاه «جدایی دین از سیاست» است.

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد: کسانی که این روزها با کمال بی شرمی قصورات مدیریت اجرایی کشور را به حساب روحانیت اصیل می نویسند، غافل از آنند که رسالت وارثان انبیاء(ع)، چیزی جز حرکت در مسیر اهل بیت(ع) برای تشکیل حکومت اسلامی و اقامه عدل و داد نیست.

وی در پایان گفت: به اعتراف کارشناسان رسانه ای غرب، آمریکا با شکست سیاست خود در برابر ایران؛ دچار ناکامی شده، و نظام اسلامی در ۴۰ سال اخیر نه تنها تضعیف نشده، بلکه با قوت تمام با ادامه سیاست های گذشته، پروسه سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران شکست خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha