پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجهیز اموات کرونایی شهرستان هرسین توسط طلاب جهادی

حوزه/ طلبه هرسینی مقیم قم، ۹ ماه پایِ کارِ شریعت مردم ایستاد و هر روز بصورت جهادی، اقدام به تغسیل و تکفین اموات کرونایی می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در پی شیوع ویروس کرونا، رعایت آداب شرعی و تجهیز اموات، یکی از نگرانی‌های مردم مومن بود، تا اینکه حجت الاسلام حمید محب الشریعه، از طلاب هرسینی مقیم قم، به صورت جهادی وارد این عرصه شد.

در این راستا، طلاب جهادی حسب فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بنا بر تکلیف شرعی، با تمام وجود در وسط میدان خطر ایستاده و مسئولیت رعایت آداب شرعی و تجهیز اموات کرونایی را بر عهده گرفتند.

لازم بذکر است از اول اسفند ماه سال ۹۸ تا اول آبان ماه سال جاری این روحانی جهادی هر روز اقدام به تغسیل و تکفین اموات کرونایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    تقدیر از این روحانی که بدون هیچ چشم داشتی بصورت جهادی 9 ماه ایستاد وکلیه اموات کرونایی را بصورت رایگان غسل وتجهیز نمود اما عده ای شاید بخاطر منافع خودشان با ایشان سرناسازگاری درست کردند وتا آنجا که میدان بدون هیچ چشم داشتی از هیچ شخص وارگانی حمایت نشده وامروز که ایشان رفتند افرادی این کار را انجام میدهند که برای هر نفر یک میلیون می گیرند واصلا چیزی به اسم احکام تدفین وغسل بلد نیستند هیهات من الذله
    • محمد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 0
      خدا حفظشون کنه