سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تولید ماسک

حوزه/ به همت خواهران بسیجی حوزه حضرت خدیجه(س)، زمینه مهارت آموزی به زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی برای آن ها در ایام کرونا فراهم شد.

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ‌حوزه، با اشاره به راه اندازی صندوق کارگشایی معراج در همین ایام کرونا به همت حوزه مقاومت بسیج یک حضرت خدیجه(س) گفت: یکی از فعالیت های ما از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی دیگر از جمله لباس گان برای بیمارستان ها، شناسایی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در قم بوده است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون موفق به شناسایی ۲۵۰ تن از زنان سرپرست خانوار شده ایم و برای آن ها دوره های مهارت آموزی برگزار کرده و در ضمن شرایط فعالیت در چندین کارگاه خیاطی را فراهم کرده ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) همچنین گفت: یکی از اهداف اصلی شجره طیبه بسیج، تلاش در جهت خدمت رسانی خالصانه به آحاد مردم به ویژه اقشار محروم و کم بضاعت است که انصافاً بسیجیان از جمله خواهران بسیجی به ویژه از ابتدای شیوع کرونا در این زمینه بسیار خوش درخشیده اند و این فعالیت های جهادی و مخلصانه و بی ریا، البته همچنان تداوم دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha