سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 929084
۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
داروی گیاهی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: اوقاف یزد با توزیع بسته‌های داروی گیاهی با هدف تقویت سیستم ایمنی بدن، به مقابله با کرونا می‌پردازد.

محمدحسین کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به توزیع بسته‌های داروی گیاهی در سطح شهرستان یزد، گفت: با توجه به اینکه برای مقابله با بیماری منحوس کرونا نیازمند این هستیم که سیستم ایمنی بدن تقویت شد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با خریداری داروهای گیاهی در نظر دارد تا گامی مؤثر در این راستا بردارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار بسته داروی گیاهی طی سه مرحله در محلات یزد توزیع خواهد شد، افزود: در حال حاضر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای خریداری این داروها از محل موقوفات مرتبط هزینه شده که به‌زودی در محلات یزد توزیع می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: بحث توزیع بسته‌های داروی گیاهی با کمک بسیجیان پایگاه‌های محلات انجام خواهد گرفت که در اولین مرحله آن در ۱۲۵ پایگاه شاهد توزیع این بسته‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد اذعان داشت: برای توزیع این بسته‌های گیاهی،۸۲۵ پایگاه در نظر گرفته‌شده که در اولین مرحله ۱۲۵ پایگاه میزبان این طرح خواهند بود و مابقی پایگاه و محلات نیز به‌مرور کار توزیع بسته‌های گیاهی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در کنار بسته‌های داروی گیاهی، بروشوری آماده‌شده که برای افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان در خصوص این بیماری و راه‌های مقابله با آن است که به مردم تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha