پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیلم

حوزه/ بررسی افزایش آمار تلفات کرونا و ارتباط آن با تحریم های مالی و دارویی در ایران در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با نگاهی به آمارهای کرونایی در ایران در مقایسه با سایر کشورهای دنیا به بررسی هزینه‌های درمان کرونا در ایران می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به افزایش تحریم‌ها علیه ایران در طول دوران کرونا، مغایرت این تحریم‌ها با حقوق بشر و افتخار رئیس‌جمهور و دولتمردان آمریکایی به تحمیل سختی و عذاب به مردم ایران مورد واکاوی قرار می گیرد.

بررسی تحریم های مالی علیه ایران و تبعات آن درخصوص عدم تمایل شرکت های بین المللی به معامله اقلام مختلف با ایران نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است که با حضور کارشناسانی همچون دکتر محمدرضا صالحی مدیر بخش عفونی بیمارستان امام خمینی، دکتر ابوالقاسمی  فوق تخصص خون و سرطان کودکان و دکتر مصطفی قانعی فوق تخصص ریه و عضو کمیته بررسی بیماری کووید ۱۹ روی آنتن می رود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۰:۰۵ بامداد چهارشنبه ۵ آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۵:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha