جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه طباطبایی

حوزه/ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «رمز موفقیت علامه طباطبایی» با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی جامعه نسبت به زندگی این عالم جلیل القدر تا هفتم آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت به مناسبت سالگرد درگذشت علامه طباطبایی و هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب «رمز موفقیت علامه طباطبایی» را برگزار کرده است.

این مسابقه به صورت مجازی در کانال کتابخانه فاطمی در پیام رسان ایتا به نشانی haramqom_lib@ در حال برگزاری است و تا هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت به برگزیدگان به قید قرعه متبرکات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد.

فایل خلاصه شده کتاب رمز موفقیت علامه طباطبایی به همراه سؤالات مسابقه در کانال رسمی کتابخانه فاطمی در پیام رسان ایتا بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند با عضویت در این کانال در این مسابقه شرکت کنند.

سؤالات این مسابقه عبارت است از: نظر مقام معظم رهبری درباره علامه طباطبایی چیست؟ نظر علامه طهرانی درباره تفسیر المیزان چیست؟ نظر علامه طباطبایی درباره ملاصدرا چه بود؟ ویژگی های تدریس علامه طباطبایی را نام ببرید؟ از شاگردان به نام و معروف علامه طباطبایی یک نفر را نام ببرید؟ علامه طباطبایی خواندن چه سوره ای را در شب های جمعه فضیلت می دانستند؟ علامه طباطبایی راه رسیدن به خدا و حضور قلب را چه می دانستند و به آن توصیه می کردند؟.

لازم به ذکر است: هدف از این مسابقه بالابردن اطلاعات عمومی جامعه نسبت به ویژگی‌ها و سبک زندگی علامه طباطبایی(ره) است و تا کنون بیش از هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha