جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهادت یک مدافع سلامت دیگر در چهارمحال و بختیاری

حوزه/ شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری، متخصص فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب در بیمارستان هاجر شهرکرد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری، متخصص فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب در بیمارستان هاجر شهرکرد که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشت پس از ابتلاء به این ویروس امروز به فیض شهادت رسید و به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت خانم دکتر "رضوان نورمند چالشتری" چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر مجید شیرانی در پی درگذشت خانم دکتر نورمند، فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب آمده است، خبر شهادت شهیده مدافع سلامت پزشک حاذق و استاد ارجمند و خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س)  شهرکرد که در راه خدمت به مردم شریف استان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.

بدون شک از دست دادن متخصصین و نیروهای کارآزموده ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشتی فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات، که در وهله اول تضمین کننده سلامتی برای خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به تمامی کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، بدون توجه به فاصله گذاری های فیزیکی و بدون ماسک در خیابانها و در مجالس حضور پیدا می کنند یادآور می شوم، خواهران و برادران شما در مراکز بهداشتی و درمانی اگر چه بی دریغ و فداکاران، تا پای جان برای حفظ سلامت شما ایستاده اند، اما برای پیروزی بر ویروس منحوس کووید ۱۹ نیازمند همکاری و احساس مسئولیت تک تک شما در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

امید است، با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پزشکی و دانشگاهی استان، همکاران وی در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد و تمامی کارکنان حوزه درمان، تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • س IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 2
    متاسفانه با اینکه دو دوز واکسن هم زده بودند،خدا رحمتشون کنه