جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ وزیر اطلاعات در پی ترور شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، انتقام خون شهید محسن فخری زاده را از مسببان جنایت کار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در پی شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، با انتشار پیامی نوشت:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاسف گردید.

اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    انتقام ،کدام انتقام ،ما که تا حالا چیزی ندیدیم !!! فقط حرفه که می زنید . هیچ کاری نمی تونید بکنید . اگه می تونی منتشرش کن .