شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدوی

حوزه/ حجت‌الاسلام زارع از راه اندازی دومین مهدکودک و پیش دبستانی تخصصی مهدوی بوشهر در دشتی خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی زارع، مدیر مسئول کانون علمی فرهنگی ثقلین شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، اظهار داشت: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند دبستانی‌ها را دریابید که دانشگاه دیر است، امروز باید پیش‌دبستانی‌ها را دریابیم که دبستان دیر است، تصمم گرفتیم دومین مهد کودک و پیش دبستانی مهدوی استان در شهرستان دشت ، به همت مرکز تخصصی مهدویت کانون علمی فرهنگی ثقلین با رویکرد تربیت مهدیاران تراز انقلاب اسلام، راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مهدکودک، گفت: عمده فعالیت‌های این مهد، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح اسلامی که سبب تخلیه انرژی کودکان می‌شود و بیان آموزه‌هایی کودکانه از مهدویت و امام زمان(عج) و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه والدین است.

حجت‌الاسلام زارع، با تأکید بر این‌که فعالیت‌های مهدوی در این مهدکودک، کاملاً تخصصی و مختص کودکان است، تصریح کرد: یکی از اهداف ما برای این طرح، آشنا کردن بچه‌ها از همان ابتدای سنین کودکی‌ با مهدویت و امام زمان(عج) بوده و بدین سبب هم مربیان و اعضای کادر این مهد، صرفاً از متخصصین هستند.

مدیر مسئول کانون علمی فرهنگی ثقلین شهرستان دشتی با بیان اینکه این مهد زیر نظر معاونت تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه کشور است گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره های ۰۹۱۷۶۲۸۲۷۷۰ و ۰۹۰۱۶۹۳۶۳۶۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha