پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فخری زاده

حوزه/ در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم برخورد قاطعانه قوه قضاییه با آمران و عاملان شهادت دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده تأکید شده است.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، مشروح بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

(مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً) (احزاب، آیه ۲۳)

این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خون ریزی هاست. بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. (امام خمینی ره)

شهادت دانشمند برجسته ی هسته ای و دفاعی کشورمان را به پیشگاه امام زمان (علیه السلام)، نایب برحقش امام خامنه ای عزیز، مراجع معظم تقلید، مردم بزرگوار ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شهادت این دانشمند و مدیر مجاهد حقیقتاً موجب ثبت افتخاری دیگر درکارنامه جبهه حق علیه باطل گردید. کسب این فیض، بی گمان حُسن ختام مجاهدت های شبانه روزی این شهید والا مقام در بخش های مربوط به دانش هسته ای و نظامی است که قطعاً از جمله برکات آن، زمینه سازی برای اعتلای هر چه بیشتر کشور و انقلاب اسلامی است.

بار دیگر با شهادت این سرباز فداکار نظام و رهبری، جبهه ناجوانمرد استکبار و صهیونیسم پرده از چهره ی منفور و زشت خود برداشت و موجب تشدید نفرت امت اسلام از آنها و اذنابشان در منطقه شد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، بدین وسیله، خواسته ها و مطالبات خویش در این باره را بدین شرح اعلام و به صورت مجدانه آن ها را پیگیری می نماید؛

۱- اقدام قاطع و فوری مجلس شورای اسلامی در زمینه تجدید نظر در نوع همکاری و تعامل کشورمان با آژانس انرژی اتمی و همچنین تلاش همه جانبه در راستای راه اندازی کامل فعالیت های هسته ای تعطیل شده.

۲- برخورد جدی و قاطعانه با عاملان و آمران این جنایت و محاکمه‌ی آنان از سوی دستگاه قضایی کشور.

۳ ـ عدم طرح هرگونه مذاکره با دشمنان این ملت و طرف غربی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران.

و الحمد لله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین

شنبه ۸ آذرماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha