جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/تجمع اعتراضی دانشجویان یزدی در واکنش به شهادت دکتر محسن فخری زاده

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اعلام کرد: بدون تردید خون این شهید عزیز همچون دیگر شهدای بزرگ اسلام باعث شکست و زبونی دشمنان و پیروزی ملت ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت شهادت  دانشمند هسته ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری زاده پیامی را صادر کرد که بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

باردیگر دست دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب از آستین استکبار جهانی بیرون آمد و یکی دیگر از نهال های پر ثمر انقلاب و فرزندان شهر مقدس قم را به خاک و خون کشید.

دانشمند برجسته و خار چشم دشمنان، شهید محسن فخری زاده،   از دانشمندان صنعت  هسته ای  و دفاعی کشور، روز جمعه با ترورعوامل مزدور آمریکا و صهیونیزم اسرائیل به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

بدون تردید خون این شهید عزیز همچون دیگر شهدای بزرگ اسلام باعث شکست و زبونی دشمنان و پیروزی ملت ایران خواهد شد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، شهادت این سرباز بزرگ اسلام و ایران را خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم حق شناس و شریف استان قم تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می نماید و برای خانواده محترم آن شهید بزرگ وتمام آشنایان وبستگان ودوستان وهمکارانش صبرو اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

۸ آذر

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha