جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادمان شهید فخری زاده با عنوان فخر قم

حوزه/ یادمان شهید فخری زاده با عنوان "فخر قم، فخر ایران" با حضور حجج اسلام مهاجرنیا و بنایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یادمان دانشمند شهید محسن فخری زاده با عنوان "فخر قم، فخر ایران" با حضور دو تن از اساتید حوزه و دانشگاه در قم به همت مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست که امشب به شکل مجازی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنایی گفت: جمعه گذشته همای سعادت الهی روی شانه شهید فخری زاده نشست و وعده الهی در خصوص ایشان محقق خواهد شد. جهاد درراه خدا راهی است به سوی بهشت.
وی افزود: ایشان فخر قم و ایران بود و امروز همه ایران برای از دست دادن این دانشمند بزرگ حسرت می خوریم. باید از زندگی و همت و فداکاری و دید بزرگ ایشان نسبت به مسایل بزرگ کشور درس بگیریم.
وی اظهارکرد: خون شهید را با دیدهای تنگ نظرانه پایمان نکنیم. این سرمایه از دست ما رفت. شخصیتی که می توانستند در آفاق فراملی برای ما قدرت آفرینی کند، از دست رفت.
دبیر مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم بیان کرد: در این شرایط دشمن بسیاری از مطالب را در سایت ها پراکنده کرده است و برخی هم این مطالب را بدون توجه فوروارد می کنند ولی حق آن است که استراتژی رهبری را داشته باشد و باید راهبرد رصد گرانه دشمنان دنبال کنند.
وی گفت: دشمن برای زدن شهید فخری زاده سالهای سال صبر کرد که این شهید را ترور کند و ما هم باید کاری انجام دهیم که بالاترین ثمره را داشته باشد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا به ارایه نظریه مرصادی در تقابل با دشمنان پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha