جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباسیان

حوزه/ مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها از تکمیل فاز دوم درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و گفت: توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی، افزایش یونیت‌های دندانپزشکی، بزرگتر شدن سالن‌های انتظار و اضافه شدن یک ورودی جدید از مهمترین این تغییرات عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی عباسیان در گفت‌وگویی با اشاره به تکمیل فاز دوم درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار کرد: در فاز دوم به منظور توسعه بخش تخصصی و فوق تخصصی درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها یک طبقه به درمانگاه اضافه شده که یک اتاق عمل سرپایی نیز در این طبقه راه‌‍اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: طبقه اول که بخش تخصصی درمانگاه است به کلینیک‌های قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، پوست و مو و زنان و زایمان اختصاص خواهد یافت.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها بیان کرد: با توجه به این افزایش محیط درمانگاه، در طبقه منفی یک توسعه بخش دندانپزشکی را خواهیم داشت که تعداد یونیت‌های دندان پزشکی از ۴ یونیت به ۷ یونیت افزایش خواهد یافت و آزمایشگاه و رادیولوژی نیز در این طبقه خواهد بود.

وی ابراز کرد: طبقه همکف درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها فقط به بخش عمومی و داروخانه اختصاص خواهد داشت.

عباسیان با بیان اینکه در مجموع ۴۰۰ مترمربع به زیر بنای بخش درمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها اضافه می‌شود، افزود: در این راستا فضای سالن انتظار درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها برای رفاه بیشتر حال بیماران و مراجعه کنندگان توسعه می یابد و ورودی درمانگاه از یک ورودی به دو ورودی افزایش می‌یابد.

وی گفت: افتتاحیه بخش های جدید درمانگاه به امید خدا در روز ۳۰ آذرماه ۹۹ مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha