جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشاورعالی معاون وزیر

حوزه/ مشاور عالی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به عملکرد و فعالیت های معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم باید بگویم که این معاونت با ابتکار، خلاقیت و نوآوری نه تنها کار را با توجه به شرایط متوقف نکرده است بلکه گوی سبقت را ربوده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، پرویز کوثری مشاورعالی معاون وزیر و رئیس نهضت سوادآموزی کشور امروز با حضور در ساختمان نهضت سوادآموزی استان قم در جمع مدیران و مربیان ممتاز سوادآموزی استان اظهارکرد: امروز با توجه به شرایط موجود تلاش های فردی و آتش به اختیار عمل کردن موفقیت را به ارمغان می آورد.

این پیشکسوت سوادآموزی کشورمان با اشاره به گزارش ارائه شده توسط معاون سوادآموزی استان قم افزود: راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری با پیام دعوت به سوادآموزی و رادیودانایی یکی از اقدامات ارزشمند این معاونت استانی در سطح کشور است که می تواند الگوی خوبی برای سایر استان های کشور باشد.

کوثری تصریح کرد: از قم به جهت خاستگاه انقلاب و مهد علم و عمل چیزی غیر از این پیشتازی ها انتظار نمی رود. فعالیت های شما همیشه الگو بوده و است.

مشاورعالی رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور ادامه داد: آموزش، تعطیل بردار نیست و این کاری که امروز معاونت سوادآموزی استان قم انجام داده است دقیقا به این نکته توجه داشته است. وجود ویروس منحوس کرونا علی رغم همه پلیدی هایی که داشت فرصت های ارزشمندی را برای ما رقم زد که آموزش را تعطیل نکنیم.

وی گفت: شیوه وابتکاری که حجت الاسلام و المسلمین قاسمی نیا در خصوص ترویج علم و علم آموزی در طی ایام کرونا داشته اند بسیار ارزشمند بوده و می تواند همچون یک الگویی برای سایر استان های مطرح گردد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha