چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کرونا

حوزه/ رئیس اتحادیه جهانی واکسن و ایمنی سازی آقای بیل گیتس، متخصص حوزه مایکروسافت بود. بیل گیتس هدف خود را از تغییر حرفه در همایش معروف به تت این چنین بیان کرد: جمعیت جهان در حال افزایش و رسیدن به مرز ده میلیارد نفر است. با افزایش جمعیت جهان ...

خبرگزاری حوزه | عدم تعطیلی برخی از ادارات باعث شده است بسیاری از شهروندان مجبور به ترددهای روزانه شوند و این در حالی است که شیوع کرونا در کشورمان سرعت گرفته ‌است و خطر بزرگی همه را تهدید می‌کند و با این روند باید منتظر فاجعه‌ای بزرگ باشیم.  

چه روشی را پیش بگیریم!؟

   

راه حل اول را با یک سوال شروع می‌کنم.

یک سوال ساده، آیا حاضرید کاری را در عوض جان زن و فرزندانتان بدست بیاورید؟ متأسفانه در حال انجام همین کار هستید.

یک‌ روز مردم ایران از این ‌روزها با تلخی و حسرت فراوان یاد ‌می‌کنند و می‌گویند: ای کاش به حرف آنها که می گفتند در خانه بمانید، گوش می‌کردیم.

اعتصاب سراسری برای وادار کردن دولت به قرنطینه شاید یک راه حل باشد؛ اما امکان‌پذیر نیست.

   

راه حل دوم

برخی از مردم به کرونا مبتلا می‌گردند ولی هیچ علامت خاصی ندارند.

فردی این چنین تعریف می‌کرد:

همکارم کرونا مثبت بود، من‌هم تست دادم، از من هم مثبت شد. دوهفته مرخصی و بعداز دو هفته تست کرونای من منفی شد و برگشتم سرکار، گفتیم چه علائمی داشتید؟

گفت: هیچ علامتی نداشتم؛ فقط ناقل بودم.

 بسیاری از مردم به علت فقر و نداری با توجه به مشاهده همه علائم کرونا هیچ اقدامی جهت انجام تست کرونا انجام نمی‌دهند؛ بلکه با خوددرمانی و اینکه من بدن قوی‌ای دارم با بیماری مقابله می‌کنند و ممکن است اعضای خانواده را نیز درگیر این بیماری نمایند و ممکن است جان خود را نیز از دست بدهند.

بدون اینکه بدانند کرونا دارند یا نه در مجامع عمومی و دیدار فامیل نزدیک حاضر می شوند و صدها فرد را مبتلا می‌کنند. ممکن است در این بین افرادی با بیماری زمینه‌ای  باشند که کرونا باعث مرگشان گردد.

کاش دولت تست چند صدهزار تومانی کرونا را رایگان انجام می‌داد تا همه از سلامتی خودشان مطمئن می شدند؛ اما تست رایگان نیز امکان‌پذیر نیست.

   

راه حل سوم واکسیناسیون سراسری همه افراد جامعه است.  

یک سؤال مطرح می شود با کدام واکسن؟

رئیس اتحادیه جهانی واکسن و ایمنی سازی آقای بیل گیتس، متخصص حوزه مایکروسافت بود.

 بیل گیتس هدف خود را از تغییر حرفه در همایش معروف به تت این چنین بیان کرد: جمعیت جهان در حال افزایش و رسیدن به مرز ده میلیارد نفر است.

با افزایش جمعیت جهان دی اکسید کربن افزایش می یابد و به سمت نابودی می‌رود و به وسیله واکسن می توان ۱۰الی ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش داد.

فردی با این تفکر، در قضیه‌ توزیع واکسن از توزیع و گسترش عادلانه صحبت کردند. سهمی که الان به ایران اختصاص داده شده، نزدیک به ۸ میلیون و۴۰۰ هزار نفر است. (حدود ۱۰ درصد مردم ایران)

   

 مقام معظم رهبری نیز این چنین بیان داشتند: «قطعأ هیچ اعتمادی به واکسن های آمریکایی تئوریزه شده توسط بنیادهای صهیونیستی نیست و آنها با این عمل می خواهند این نوع آنفلوانزای پیشرفته را در جهان نگه داشته و زمینه ای شود برای بروز بیماری های بدتر دیگر... ».

متأسفانه دولتی‌ها نیز بی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درصدد وارد کردن میلیون ها واکسن ساخته شده توسط بنیادهای صهیونیستی هستند!

 خرید واکسن از بنیاد صهیونیستی هم مؤثر نیست و از قوه قضائیه و مجلس محترم خواستار ورود هرچه سریعتر به این موضوع هستیم.

     

بهترین راهکار صبر کردن است و متخصص ها و دانشمندان ایرانی تا بهار واکسن را خواهند ساخت.

   

فاطمه نوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلیمانی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    باید برای فعالیت های پژوهشی در حوزه علمه ارزش بیشتری قائل شد و فعالیت های طلاب را به سمت وسوی پژوهش و پژوهشگری سوق داد و این مهم را در وجود طلاب حوزه علمیه به بهترین شوه ممکن نهادینه کرد.تا از این طریق بتوانیم به پیشرفت های علمی بیشتری در علوم حوزوی دست پیدا کنیم.
  • سلیمانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    متن بسیار عالی بود فقط منظور از بهار کدوم بهار؟؟؟؟؟؟