پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ برین قزوین

حوزه / معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: از عموم مردم انتظار داریم که مطالبه از دولتمردان مطالبه ی مطابق با اهداف کلان انقلاب باشد و از آنان انتظار داشته باشند که گسترش عدالت، ظلم ستیزی و تحقق آرمان های انقلاب را دنبال کنند.

سرهنگ حمزه برین، معاون اجرایی سپاه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با  بیان اینکه  برای تشکیل دولت اسلامی نیاز داریم که دولتمردان از جنس و شاخه انقلاب بوده و تحولی عمیق و معنوی را احساس کرده باشند، گفت: این تحول معنوی بیشتر از جنس رفتار و اعتقاد و باوری است که در بین دولتمردان به معنای اعم خود، یعنی در بین کل مدیران حاکمیتی باید شکل بگیرد و در رفتار و گفتار و کردارشان نهادینه شود.

 وی با تصریح بر اینکه  در این قصه هم امت نقش اساسی و تاثیرگذار دارند و هم خواص  و متولیان جامعه، عنوان کرد: ما در خصوص عموم مردم انتظار داریم که مطالبه از دولتمردان مطالبه ی مطابق با اهداف کلان انقلاب باشد و از آنان انتظار داشته باشند که گسترش عدالت، ظلم ستیزی و تحقق آرمان های انقلاب را دنبال کنند.

وی اظهار کرد: از دولت هم این انتظار می رود که رفتارشان و کردارشان مبتنی بر اهداف انقلاب باشد و لازمه  این کار هم این است که جنس فعالیت هاشان و روح حاکم بر فعالیت هایشان به نوعی الگو شدن بر مبنای  الگوی اهل بیت(ع) باشد، اگر این اتفاق بیفتد مردم با مدیران ارتباط خوبی برقرار کرده و زمینه تحقق دولت اسلامی فراهم می شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:  چهار دهه ای که پشت سرگذاشتیم و انقلاب اسلامی توانسته در موضوعات و عرصه ها ی مختلف بروز و ظهور خاصی داشته باشد، نشان دهنده آن است که می شود گفتمان غالب جامعه را به سمت تحقق دولت اسلامی و گام های پیش بینی شده برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برداشت. نمونه بارز آن دفاع مقدش و فعالیت ها ی جهادی و مومنانه است.

برین با بیان اینکه برجسته سازی الگو های موفق در دستور کار مسئولین قرار بگیرد، خاطرنشان کرد:  بیانیه گام دوم حاصل تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری اشارات عمیق و دقیقی را درخصوص ظرفیت های بالقوه و بالفعل انقلاب دارند. ایشان همچنین انتظار دارند ما در ادامه راه انقلاب از ظرفیت ها درست استفاده کنیم و در سرعت بخشیدن به تحقق دولت جوان حزب اللهی نقش داشته باشیم و با این کار زمینه تشکیل گام های چهارم و پنجم را برداریم.

 وی اظهار کرد:  امیدواریم «شعار ما می توانیم» که حضرت امام(ره) پایه آن را گذاشتند و با دست خالی طاغوت را بیرون کردند، امروز هم سرلوحه مردم عزیز و دولتمردان قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha