شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مسئولین اعزام طلاب جهادی عرصه سلامت با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ مسئولین بسیج طلاب خوزستان در راستای ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مسئولین بسیج طلاب خوزستان، در حضور جانشین حوزه علمیه و مسئول انسجام گروه‌های تبلیغی استان خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، دیدار و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه دادند.

تقدیر از فعالیت‌های مؤثر بسیج طلاب

در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام پشم فروش، مسئول ستاد مدیریت بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی استان خوزستان، ضمن تشکر از زحمات فرمانده بسیج طلاب خوزستان، اظهارداشت: بسیج طلاب سالیان سال است که فعالیت‌های بسیار خوبی را در سطح استان انجام داده اما از وقتی حجت‌الاسلام پرچم فرماندهی آن را بر عهده گرفت، باروحیه جهادی خود و تعاملی که با نهادهای حوزوی برقرار کرد، تحول بسیار خوبی در بسیج طلاب اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: مجموعه بسیج طلاب در جریان سیل و کرونا بسیار خوش درخشیدند و همیشه پای‌کار بوده و توانستند با سازمان‌دهی طلاب و روحانیون جهادی فعالیت‌های خوبی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و کمک به کادر درمان داشته باشند.

نتیجه زحمات جهادگران حوزوی لبخند رضایت رهبر انقلاب بود

در ادامه حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب استان خوزستان، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به کادر درمان اظهار داشت: به‌منظور اطاعت از فرمایشات رهبری و کمک به کادر درمان در طی جلساتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در این رابطه داشتیم، توانستیم برنامه‌ی کاملی تدوین کنیم که طی آن طلاب و روحانیت خوزستان هم بتوانند به فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، و تهذیبی خود برسند و هم بتوانند جهت کمک به کادر درمان در بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونایی مستقر شوند.

وی افزود: این برنامه یک برنامه منحصربه‌فرد در کل کشور بود که با حمایت‌های مدیریت و جانشین حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت که نتیجه‌ آن لبخند رضایت رهبر انقلاب از طلاب و روحانیت خوزستان بود.

خط‌شکنی طلاب برای کمک به کادر درمان و پزشکی

در ادامه حجت‌الاسلام بیت سیاح، فرمانده بسیج طلاب اهواز، از حمایت‌های آیت‌الله موسوی جزایری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، از فعالیت‌های بسیج طلاب تشکر و تصریح کرد: اگر حمایت‌های این دو عالم بزرگ نبود، هیچ‌کدام از اتفاقات خوبی که در بحث سیل، کرونا، و آب‌گرفتگی توسط بسیج طلاب در استان رقم خورد صورت نمی‌گرفت.

وی افزود: به اعتراف آقای سلیمانی، مسئول سازندگی گروه‌های جهادی استان خوزستان، بسیج طلاب و روحانیت خوزستان پرچم‌دار کارهای جهادی در استان خوزستان است که جا دارد از کلیه طلاب جهادی به خاطر انجام فعالیت‌های جهادی تشکر کنیم.

فرمانده بسیج طلاب اهواز، با اشاره به اخلاص و ازخودگذشتگی طلاب و روحانیت خوزستان بیان کرد: در اوایل شیوع بیماری کرونا کسی جرئت رد شدن از بیمارستان رازی اهواز را نداشت ولی طلاب به خاطر روحیه اخلاص و ازخودگذشتگی‌ای که دارند خط‌شکنی کرده و به کمک کادر درمان شتافتند.

دعاگوی شما هستم

در بخش پایانی این دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، از زحمات بسیج طلاب و روحانیون خوزستان تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: شما توانستید لبخند رضایت را بر لبان ولی امر مسلمین بنشانید و بنده به این خاطر همیشه دعاگوی شما هستم و هر کاری در توانم باشد برای حمایت از فعالیت‌های شما انجام خواهم داد و از شما می‌خواهم که حتماً اگر کاری از دست من ساخته باشد به اطلاع بنده برسانید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha