پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در خصوص گستاخی‌های اخیر به ساحت رهبر معظم انقلاب، گفت: حرف‌هایی که از زبان یک شخص معلوم‌الحال بیان شده، دقیقاً همان حرف‌های ملحدین ضدانقلاب بود. شهادت می دهم امام خامنه ای در اوج تقوا و پرهیزگاری است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون گستاخی‌های اخیر به شخصیت والای رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: بنده هم‌صدا با مراجع تقلید، علما، فضلا، شخصیت‌های برجسته علمی و حوزوی، طلاب و ملت شریف ایران، آیت الله العظمی امام خامنه ای را در اوج تقوا و پرهیزگاری دانسته و این گستاخی‌ها را محکوم و فاقد اعتبار می‌دانم.

وی ادامه داد: بنده بیش از ۴۰ سال است که از نزدیک با مقام معظم رهبری در ارتباط هستم و شهادت میدهم که ایشان در تصمیمات و نظراتشان بسیار محتاط بوده و خیلی دقت می کنند که هر کلام و سخنی بر زبان جاری می کنند، بر اساس وظیفه شرعی و مبانی دینی باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: متأسفانه گستاخی‌های اخیر و حرف‌هایی که از زبان یک شخص معلوم‌الحال بیان شده، دقیقاً همان حرف‌های ملحدین ضدانقلاب و منافق بود. متأسف هستم که این فرد در دامن دشمنان افتاد و توسط منافقین احاطه فکری شد.

آیت الله موسوی جزایری افزود: فردی که چنین سخن می‌گوید، به تعبیر قرآن «وَاتْلُ عَلَیْهِمْ نَبَأَ الَّذِی آتَیْنَاهُ آیَاتِنَا فَانْسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّیْطَانُ فَکَانَ مِنَ الْغَاوِینَ * وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَکِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَی الْأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ فَمَثَلُهُ کَمَثَلِ الْکَلْبِ» قطعاً زبانش در اختیار شیطان قرار گرفته و به ورطه انحراف کشیده شده است.

وی ادامه داد: بنده از حدود ۳۰ سال قبل این فرد معلوم‌الحال را می‌شناختم، آن موقع خودش می‌گفت که تقویت رهبری واجب و تضعیف ایشان حرام است! او منبری و روضه‌خوان بسیار خوبی بود! اما متأسفانه به دلیل نزدیک شدن به جریان ضدانقلاب و منافقین از راه اسلام جدا شد و به گمراهی کشید.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: ما به تأسی از پیامبر اکرم(ص) از اینکه یک نفر چنین گمراه شده، ناراحتیم؛ راه او راه غلطی است که امیدواریم از سخنان خود برگردد و توبه کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    احسنتم
  • US ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    واقعا امیدواریم توبه کند خدا .... رو به مسیر راست هدایت کنه
  • یاعلی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    لبیک یا خامنه‌ای کسی که دشمنی با ولایت میکند یا از جهالت است یا از بی بصیرتی یا از بی تقوایی
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    خدای تعالی بر امثال حضرت آیةالله جزائری بیفزاید و به آن بزرگوار عمری طولانی هوراه با سلامتی عطا کند .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    با سلام و احترام استدعا ء دارم کلمه ی «همراه » را که سهواََ «هوراه »نوشته ام اصلاح بفرمائید . متشکرم