پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: می بایست فناوری های حوزه نشر، شامل نشر الکترونیک و همه تطورات این عرصه که امروز در دنیا به وقوع می پیوندد در انتشارات حوزه نیز در نظر گرفته شود تا محصولات به روزی را در اختیار طلاب و سایر مخاطبین خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در مراسم رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه، که در مرکز انتشارات حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: تحول نشری که در یکصد سال اخیر در حوزه علمیه قم روی داده، تحول عظیمی است.

وی افزود: شهر قم به عنوان یک شهر علمی و فرهنگی در نشر علوم اسلامی در کشور رتبه اول و در مجموع انتشارات رتبه دوم را دارد؛ این افتخار به برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: این دستاورد و جایگاهی که امروز قم دارد ما را نباید از کمبودها و فاصله های با نقاط آرمانی غافل کند.

وی گفت: امیدواریم نام و نشان نشر حوزه به نحوی باشد که هر که در هر کجای دنیا آنرا روی کتابی دید با آن آرامش پیدا کند و با اعتماد، خیال راحت و اطمینان خاطر از محصولات آن استفاده ببرد.

عضو شورای عالی حوزه افزود: افقی که در اسناد حوزه نیز در نظر گرفته شده است مرجعیت علمی حوزه علمیه قم در کشور و در سطح جهان است.

وی اظهار کرد: ما خادم طلاب و اساتید حوزه هستیم و یکی از وظایف ما قرار دادن منابع و محتوای علمی با کمترین هزینه ها در اختیار آنان است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: می بایست فناوری های حوزه نشر، شامل نشر الکترونیک و همه تطورات این عرصه که امروز در دنیا به وقوع می پیوندد در انتشارات حوزه نیز در نظر گرفته شود تا محصولات به روزی را در اختیار طلاب و سایر مخاطبین خود قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha