چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: بیماری کرونا چون یک بیماری عالم‌گیر بود، در همه کشورها کادر درمان و پرستاران درگیر شدند و زحمت کشیدند و خاطره ای جهانی از فداکاری پرستاران شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، در مراسم قدردانی از پرستاران که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد این بانوی بزرگ اسلام به پرستاران، اظهار کرد: از خدا می خواهیم تمام خیرات و برکات خود را بر پرستاران و کادر درمان نازل کند و آنان را در ذیل رحمت واسعه خود قرار دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: همواره و همیشه مدیون پرستاران بوده ایم اما در این بحران و بیماری کرونا، اهمیت کار پرستاران و فداکاری این قشر بیش از هر زمان دیگر معلوم شد بنابراین در این روز، باید تقدیر ویژه تری از این بزرگواران نیز صورت بگیرد و همه آحاد جامعه امروز باید قدردان زحمات پرستاران باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: بیماری کرونا چون یک بیماری عالم‌گیر بود، در همه کشورها کادر درمان و پرستاران درگیر شدند و زحمت کشیدند و خاطره ای جهانی از فداکاری پرستاران شکل گرفته است. در چنین شرایطی که همه کشورها، سعی می کنند مردمشان را نجات دهند، یک رقابت بین دولت ها و تمدن ها هم پیش آمده است و برخی سربلند هستند و از برخی دولت ها، در تاریخ به نیکی یاد نخواهد شد، بعد از گذر از این بحران، در تاریخ عملکرد هر کشوری خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم عملکرد درخشان کادر درمان خود و میزان سرانه بهبودی و فوتی های خود را به صورت دقیق و علمی نمایه سازی و منتشر کنیم تا جهانیان بدانند در کشور ما در این بحران، علیرغم همه محدودیت ها و تحریم های ظالمانه ای که وجود داشت و علیرغم ظلم و جنایت بزدگی که برخی دولت ها در حق ملت ما کردند، چه کار بزرگی و چه فداکاری عظیمی اتفاق افتاده است تا جایی که کشور ما در مواجهه با بحران کرونا و مهار آن، عملکرد بسیار مطلوب تری نسبت به کشورهای مدعی و پیشرفته داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha