شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 934142
۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تصاویر/ عمامه گذاری طلاب خوی

حوزه/ همزمان با سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها از سایت خبرنامه طلاب دامغانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، همزمان با سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها از سایت خبرنامه طلاب دامغانی رونمایی شد.

حجت الاسلام رضا خراسانی نژاد، نماینده طلاب و فضلاء دامغانی در این باره اظهار داشت: به لحاظ استفاده از ظرفیت فضای مجازی در سال ۱۳۹۷ کانال خبرنامه طلاب دامغانی طراحی شد.

در این کانال علاوه بر اطلاع رسانی اخبار مربوط به طلاب دامغانی ، زندگینامه ۲۴۵ نفر از روحانیون رزمنده دامغانی جمع آوری ، تنظیم و روزانه یک زندگینامه ارائه شد.

در ادامه زندگینامه سایر طلاب و فضلاء دامغانی در حال ارائه می باشد. همچنین تالیفات طلاب و فضلاء دامغانی نیز شناسائی و اطلاعات شناسه کتاب و توضیحی درباره محتوای کتاب در کانال بارگذاری شده و همچنان ادامه دارد.

نماینده دوره هشتم طلاب و فضلاء دامغانی در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در ادامه در خصوص علت طراحی سایت گفت: اطلاعات زیادی در کانال خبرنامه طلاب دامغانی علاوه بر زندگینامه و تالیفات طلاب دامغانی ، محتواهای تبلیغی و مناسبتی و نیز خاطرات تبلیغی و اطلاعات دیگر آمده که بطور مستمر از سوی حوزویان و نیز غیر حوزویان درخواست برخی اطلاعات و زندگینامه ها بوده که برای دسترسی راحت و سهل الوصول بودن این سایت طراحی شد.

حجت الاسلام  خراسانی نژاد در پایان از تلاش خالصانه گروه رسانه ایی مجمع طلاب دامغانی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد؛ حجج اسلام و آقایان: حاج شیخ حسین قریب بلوک و حاج شیخ حسین پریمی که مدیریت کانال را بر عهده دارند و نیز طلبه عزیز  جناب آقای محسن قادری که زحمت طراحی سایت را کشیده و طلبه گرانقدر جناب آقای امید گیلان که بارگذاری اطلاعات در سایت را انجام می دهند، همچنین جناب آقای حاج شیخ ابوالفضل غزالی ، جناب آقای شیخ غلامرضا پریمی و جناب آقای شیخ محمدرضا فرمانی که تهیه زندگینامه ها و شناسه تالیفات را بر عهده دارند.

خبرنامه طلاب دامغانی به آدرس tollabdamghani.ir در بستر سایت در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد رضا IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    خوبه ولی کامل نیست اطلاعات جوان ها رو بیشتر بزارین . این همه آخوند دامغان داره حالا که زحمت میکشین همه رو بزارین نصفه کاله کار نکنید