شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری- عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شبستری گفت: مقام معظم رهبری کشور را در بحران ها مدیریت کرده و به رشد تعالی رسانده است و همه بزرگان، علما و سیاستمداران به علم، تقوا و مدیریت معظم له اذعان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شبستری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان این که سخنان  یک روحانی معلوم الحال در توهین به رهبری و مراجع نجف حاکی از هوای نفس اوست، اظهار داشت: مقام معظم رهبری کشور را در همه بحران ها مدیریت کرده و به رشد و تعالی رسانده است و همه بزرگان، علما و سیاستمداران به علم، تقوا و مدیریت معظم له اذعان دارند و باعث تاسف است فردی که خود را معلم اخلاق می داند نوک پیکانش را به سمت رهبر جامعه که نماد دین و مردم است، می گیرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی این همه ظلم در حق مردم ایران و دین کرده است، اما شخص هتاک همه این جنایات را نادیده گرفته و کلمه ای در خصوص آن سخن نگفته است و رهبر انقلاب را که محبوب دل ملت و پرچم دار دین هستند مورد هجمه قرار می دهد که این امر نشان گر مظلومیت امام خامنه ای است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که غلبه هوای نفس و اطرافیان ناصالح و ناسالم عامل بدبختی انسان ها هستند، گفت: اهانت به مجلس خبرگان رهبری که منتخبین مردم بوده و علما و بزرگان جامعه در آن عضو هستند و خطاب کردن آن ها با ادبیات خارج از شأن، نشان گر سقوط اخلاقی این فرد روحانی است و موجب تعجب است که شخصی که خود را معلم اخلاق می داند و زبان به هتک حرمت به رهبری، مراجع و علما می گشاید و این سخنان برگرفته از هوای نفسی است که عامل بدبختی وی می باشد.

وی با تصریح بر این که فردی که یک تروریست جانی را شهید بداند اهانت او به ساحت مراجع تقلید و رهبری جای تعجب ندارد، افزود: این فرد روحانی نما، روح الله زم با آن پرونده و سابقه ننگینی که دارد و در خیانت به کشور و همکاری با سرویس های جاسوسی سیا و موساد و داعش و ارتباطش با بیگانکان و ارتزاق از دشمن دین و انقلاب اعتراف کرده و دین، عزاداری امام حسین (ع) و اربعین را مورد تمسخر قرار می داده و نحوه ساخت بمب های دستی را در سال ۹۶ به آشوبگران یاد می داد، را شهید عنوان می کند، جای تعجب ندارد که نوک پیکانش را هم به سمت دین و ولایت و مراجع بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شبستری اضافه کرد: توهین به مقام معظم رهبری، توهین به دین و مردم ایران است و فرد هتاک باید از این رفتارهای استکبار پسند و مذموم توبه کند.
وی در پایان گفت: افرادی که ادعای زیادی دارند هوای نفس بر آن ها غالب می گردد و در بزنگاه ها عیار آن ها معلوم می شود و در ادبیات این فرد اثری از حق و کلمه الهی نیست و آن چه بیان می کند دعوت به شیطان و نفس اماره است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha