سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع طلاب اهوازی و  خروش حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن

حوزه/ طلاب، فضلا و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در بیانیه‌ای، گستاخی‌های اخیر به مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب، فضلا و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در بیانیه‌ای، گستاخی‌های اخیر به مقام معظم رهبری را محکوم و تصریح کردند: ما طلاب و فضلاء و اساتیدِ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اعلام تجدید بیعت با عمود انقلاب اسلامی و سید و سالار مقاومت ملل اسلامی، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ایِ عزیز و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان این حرکت‌های زبونی که همراه با جیره‌خواران نظام سلطه و وهابیت خبیث صورت می‌گیرد را محکوم کرده و با صدای بلند و رسا اعلام می‌داریم؛ با تمام توان و تا آخرین قطره خون مان از ارزش‌های انقلاب و امام و پیشوایمان، خامنه‌ای عزیز پشتیبانی کرده و با بصیرت تمام حرکات نفوذی‌های دشمن را رصد کرده و آن‌ها را نقش بر آب خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است؛

 بِسْمِ اللهِ الرحْمنِ الرحیم

 یرِیدُون لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأ فْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَل وْ کرِهَ الْکافِرُون          

 با طلوع انقلاب اسلامی به رهبری پیر و مرادمان خمینی عزیز و درخشش انوار هدایتگران در آفاق عالَم دشمنان و بد خواهان ،تمام سعی و تلاش خود را به کار بستند تا فروغ پر نور آن را خاموش کنند، و با حربه‌هایی همچون ترور،  نفاق، جنگ سخت، جنگ نرم، تحریم اقتصادی، سودای سرنگونی این نظام الهی را در دل‌های بیمارشان می‌پرورانند. لکن با درایت و هوشیاری  و رهبری‌های داهیانه امامین انقلاب ، مقاومت و ایثار مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی، همواره نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود و امروز با گذر از گام اول انقلاب ، این نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شده که با سرعت مرزهای دانش را یکی  پس از دیگری تسخیر کرده و در قالب گام دوم به سمت اهداف و ارزش‌های الهی (که همانا خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی جهت زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است) در حال حرکت است.

دشمنان و منفورین این امت به دنبال تحریف حقایق و نشاندن باطل به‌جای حق و عوض کردن جای شهید و جلّاد هستند و صد افسوس که این تحریف را از زبان کسانی که در کسوت روحانیت هستند باید بشنویم و بسیار جای تعجب است که چگونه کسانی که در درس فقه و اصول حضرت امام حضور داشته‌اند،  قدرت آن را ندارند و یا نمی‌خواهند داشته باشند تا بفهمند که  صاحب کانال شایعه‌پرداز و فتنه‌انگیز آمدنیوز که عامل برپایی اغتشاشات سال 96و کشته شدن بسیاری از انسان‌های بی‌گناه بوده شهید نیست بلکه جلّاد است.  به این‌ها باید گفت که ای کوته‌نظران أین تذهبون؟ چرا در پازل دشمن غدّار این ملت (آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌های کثیف) نقش ایفا می‌کنید؟ و سخن بیگانگان را جار می‌زنید؟ باید از شهدای سلسله جلیله روحانیت عذرخواهی کرد که بعد از آن‌ها کسانی آمده‌اند و این‌گونه لب به هتاکی علیه ولی امر مسلمین گشوده و دشمن را دل‌شاد می‌کنند.

امروز ضرورت بازخوانی منشور روحانیت حضرت امام رضوان‌الله علیه و آشنایی با حربه‌های دشمن و شناخت مقدس‌مآب‌های متحجر و سکولارهای غرب زده و نفوذی‌های دشمن در محیط‌های حوزوی که به دنبال تولید آنتی‌تز انقلاب در حوزه هستند از هر زمان آشکارتر شده است.

ما طلاب و فضلاء و اساتیدِ مدرسه علمیه امام خمینی رحمة الله علیه اهواز با اعلام تجدید بیعت با عمود انقلاب اسلامی و سید و سالار مقاومت ملل اسلامی، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ایِ عزیز و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان این حرکت‌های زبونی که همراه با جیره‌خواران نظام سلطه و وهابیت خبیث صورت می‌گیرد را محکوم کرده و با صدای بلند و رسا اعلام می‌داریم؛ با تمام توان و تا آخرین قطره خون مان از ارزش‌های انقلاب و امام و پیشوایمان، خامنه‌ای عزیز پشتیبانی کرده و با بصیرت تمام حرکات نفوذی‌های دشمن را رصد کرده و آن‌ها را نقش بر آب خواهیم کرد.

و از مسئولین عزیز انتظار داریم که به‌جای میدان دادن به برخی از این کج اندیشان و غربگدایان بیچاره، بیش از پیش به  فکر چاره‌ای در جهت رفع گرفتاری‌های مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی باشند. 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته طلاب و فضلاء و اساتیدِ مدرسه علمیه امام خمینی (رحمه الله علیه) - اهواز

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha