پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید مفید حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: اگر این حجم انبوه از طرح های فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، با سه پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی همراه شود، قطعاً می تواند جای خود را در مناسبات کلان نظام، منطقه و در سطح بین الملل پیدا کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی و پس از آشنایی با دستاوردهای مسأله محوری و ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با این دستاوردها اظهار داشت: رویکرد مسأله محوری در بالندگی دفتر تبلیغات اسلامی نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.
وی گفت: اگر این حجم انبوه از تولیدات و محصولات فکری و معرفتی و گزارش ها و طرح های فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، با سه پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی همراه شود، قطعاً می تواند جای خود را هم در مناسبات کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم در مناسبات منطقه ای و هم در مناسبات بین المللی پیدا کند.
مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رویکرد مسأله محوری می تواند سهم خود را در یک نگاه آینده نگرانه به خوبی ایفا کند. 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی با این محصولات خوبی که ارائه کرده و شکل گیری قطب های متعدد و میزهای تخصصی و با بهره مندی از نخبگان حوزوی و علمی کشور، و با عنایت پروردگار و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم(عج) سهم شایانی را در تمدن نوین اسلامی ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha