شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری

حوزه/ ملت ایران با لغزش کسانی که زمانی در زمره نیروهای انقلاب بودند، سرخورده نمی شوند، زیرا در طول تاریخ اتفاقات مشابه زیادی دیده اند و عبرت گرفته اند. از طلحه و زبیر گرفته تا کسانی که در نیمه راه از انقلاب بریدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام حسین انصاری، مدیر حوزه علمیه استان گیلان، در بیانیه ای با دفاع از حریم ولایت و محکومیت هتاکی یک روحانی نما، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَتَّقُوا اللَّهَ یَجعَل لَکُم فُرقانًا

شنیدن سخنان گستاخانه و خلاف تقوای کسی که روزی در کسوت استاد اخلاق در حوزه های علمیه ندای جانم فدای رهبر سر می داد، در دفاع از جاسوسی مفسد و اغتشاشگری کذاب، قلوب همگان را جریحه دار ساخت.

البته این ملت که با به جان خریدن تمام سختی ها و مشکلات به پیروی از رهبر عزیزتر از جان خود، در نبرد حق علیه باطل لحظه ای کوتاهی نمی کنند و با لغزش کسانی که زمانی در زمره نیروهای انقلاب بودند، سرخورده نمی شوند، زیرا در طول تاریخ اتفاقات مشابه زیادی دیده اند و عبرت گرفته اند. از طلحه و زبیر گرفته تا کسانی که در نیمه راه از انقلاب اسلامی بریدند.

چنین سخنانی نه تنها اعتقاد عمیق این ملت ولایت مدار به رهبر عظیم الشان خویش را مخدوش نمی کند، بلکه با حرکاتی که دشمنان و بیگانگان از خود نشان می دهند، دلیلی بر بطلان مسیر مخالفین ایشان است.

ای کاش زمانی که استاد بزرگوارمان مرحوم آیت الله خوشوقت با برخوردی شدید او را به دوری از فرزند ناخلف و بعضی از اطرافیان فرا می خواند، واکنش مثبت نشان می داد. آن عالم روحانی با چشم بینای خود این روزها را می دید و به اعتراف خود او به قصد اصلاح نفسش، او را طرد نمود.

 امیدوارم قبل از آن که دیر شود با دوری از وسوسه خناسان در محضر ملت از این سخنان استغفار کند و راهی برای آخرت خویش بیابد.

خداوند همه ما را از لغزش ها مصون بدارد و از عمر این جانب کاسته و به عمر با برکت رهبر عزیزمان بیافزاید .

العاقبة للمتقین

حسین انصاری - مدیر حوزه علمیه استان گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha