شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شیخ هتاک کسی است که مدعی کرسی درس اخلاق بود و اکنون باید گفت که صاحب کرسی درس اختلاف است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: کسانی بوده اند و هستند که سر سفره این نظام رشد و نمو پیدا کرده اند، ولی زیاده خواهی ها آنان را فریب داده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با انتقاد از سخنان سخیف شیخ هتاک علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: امجد کسی است که همیشه مدعی کرسی درس اخلاق بود و اکنون باید گفت که مدعی و داعیه دار کرسی درس اختلاف است.

وی ادامه داد: سخنانی که شیخ هتاک به زبان آورد نشان می دهد که وی به آسانی فریب سرویس های جاسوسی بیگانگان را خورده است و بی گمان در کلام وی فتنه و نفاق پنهان شده است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه جایگاه ولایت و رهبری هرگز با سخنان سخیفانه خدشه دار نخواهد شد، گفت: بسیاری در طول این دهه ها تلاش کرده اند که بین امام امت و ملت اختلاف و دودستگی ایجاد کنند، ولی هرگز موفق به عملی کردن این نیت شیطانی خود نشده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک بصیرت بالای ملت ایران این توطئه ننگین را پاسخ خواهد داد و یاوه گویی های این شخص معلوم الحال هرگز راه به جای نخواهد برد و نتیجه آن بی عفت شدن جایگاه سخیف این شیخ هتاک خواهد بود.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود بیان کرد: سئوال همه ملت ایران به ویژه روحانیون و حوزویان از شیخ امجد این است که «روح الله زم» چه کسی بود و چه جایگاهی داشت که اینگونه خود و آبروی خویش را برای این فرد ضدانقلاب و جنایتکار هزینه نمودید؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha