جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار روحانیون با رهبری

حوزه/ اساتید حوزه علمیه استان همدان نسبت به اظهارات شیخ هتاک واکنش نشان دادند و ضمن محکوم کردن این سخنان سخیف، تجدید بیعت خود با رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اساتید حوزه علمیه استان همدان نسبت به اظهارات شیخ هتاک واکنش نشان دادند و ضمن محکوم کردن این سخنان سخیف، تجدید بیعت خود با رهبرمعظم انقلاب را اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

قال الله تعالی فی کتابه الکریم "قَدْ جَاءَکُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّکُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَ مَنْ عَمِیَ فَعَلَیْهَا وَ مَا أَنَا عَلَیْکُمْ بِحَفِیظٍ"
(انعام، ۱۰۴)

تاریخ پر افتخار تشیع همیشه شاهد محک آزمایی جبهه حق و باطل بوده و در آن انسان‌هایی بزرگ و عالمانی بی‌بدیل تربیت شده که همواره پیرامون خویش را با شعاع نورانیشان اشراق و روشنایی بخشیده‌اند.

روحانیت اصیل با تحمل سختی‌های فراوان در همه عرصه‌های جهاد و مبارزه، چنان درخششی از خویش نشان داده که همواره چهره‌ای ماندگار و به یاد ماندنی از خود در اذهان به یادگار گذاشته است. اگر چه معدود افرادی هم بوده‌اند که با نفوذ عوامل اطلاعاتی دشمن، ضربات جبران ناپذیری به اسلام وارد نموده‌اند.

آری! امروزه شاهد سخنان سخیف فردی در کسوت روحانیت بوده که با عباراتی ساختار شکنانه، وقیح و بی اساس جایگاه نظام اسلامی و رهبری مقتدر و حکیم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را نشانه رفته و با دفاع از عوامل نفوذی دشمن که دستهایشان به خون انسان‌های شریف و بی گناه همچون شهدای هسته‌ای آلوده است، قلوب مومنین و همه دلسوختگان نظام اسلامی را جریحه دار نموده است.

به همین جهت ما اساتید حوزه علمیه استان همدان سخنان شیخ بی‌بصیرت محمود امجد که در صف دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و جای شهید و جلاد را عوض کرده به شدت محکوم کرده و از خداوند سبحان عافیت، سلامت و طول عمر با عزت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را مسالت داریم و دعا می‌کنیم تمام دشمنان و بدخواهان نظام و ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی منکوب و سرکوب شوند.

والسلام علی من اتبع الهدی

اساتید حوزه علمیه استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha