چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی ضمن تبریک به جامعه مسیحیان به مناسبت سال نوی میلادی گفت: حمایت از حقوق اقلیت های پاکستانی به عهده همه ما است. لازم است اطمینان حاصل شود که این اقلیت های کشور در هیچ مرحله ای احساس ناامنی یا تبعیض نمی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان به مناسبت یکصد و چهل و پنجمین سالگرد تولد قائد اعظم محمد علی جناح، بنیانگذار پاکستان گفت: قائد اعظم برای مسلمانان شبه قاره یک هویت و جهت سیاسی جداگانه ای داد و ما باید متحد شویم و بر تعهد خود برای پایبندی به آموزه های قائد اعظم و اصول وحدت، ایمان و نظم برای پیشرفت تأکید کنیم. قائد اعظم تا آخرین نفس به دموکراسی ایده آل و قانون پایبند بود و ما می توانیم با پیروی از اندیشه ها و تعالیم وی آینده خود را ایمن سازیم.

وی افزود: بنیانگذار پاکستان برای ایجاد یک کشور مستقل مبارزه کرد و در آن پیروز شد الان برای بقای آن، تمام بخشهای کشور مسئولیت زیادی دارند که نقش مثبت خود را در مسیر توسعه و شکوفایی پاکستان ایفا کنند. توده های مردم، صرف نظر از فقر و سایر مشکلات، مسئولیت های خود را در مورد امنیت میهن عزیز انجام داده و سلسله فداکاری ها از سوی آنان همچنان ادامه دارد. در این موقع حساس زمان آن فرا رسیده است که حاکمان و طبقات مسئول مسئولیت های خود را صادقانه انجام دهند.

در پایان ساجد نقوی، ضمن تبریک به کل جامعه مسیحیان به مناسبت کریسمس، گفت: حمایت از حقوق اقلیت های پاکستانی به عهده همه ما است. لازم است اطمینان حاصل شود که این اقلیت های کشور در هیچ مرحله ای احساس ناامنی یا تبعیض نمی کنند و در هر شرایطی از حقوق اساسی و انسانی آنها محافظت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha