شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از برگزیدگان جشنواره علامه حلی استان مرکزی

حوزه/ استان مرکزی رتبه نخست ارسال مقالات دوازدهمین جشنواره علامه حلی را در میان دیگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، معاونت پژوهش  مدیریت حوزه‌ علمیه استان مرکزی با همکاری معاونت پژوهش مدیریت حوزه‌ خواهران استان در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور، جشنواره علامه حلی(ره) را برگزار کردند.

دوازدهمین دوره این جشنواره از اول آبان سال گذشته فراخوان شد و طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ فرصت داشتند فرایند ثبت‌نام در  جشنواره را تکمیل کنند.

طلاب استان مرکزی در بین استان های کشور، با شرکت در این جشنواره، رتبه نخست بیشترین تعداد آثار را با ارسال ۵۵۵ مقاله، به خود اختصاص دادند.

رتبه اول ارسال مقالات در جشنواره علامه حلی کشور با توجه به تعداد مقالات و تعداد طلبه‌های شرکت‌کننده ارزیابی‌شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب» و «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی بود.

آثار ثبت‌نام شده توسط طلاب برادر هر استان، ابتدا در دبیرخانه‌های مدرسه‌ای جشنواره بررسی و سپس، آثار برتر هر مدرسه ضمن تجلیل در همان مدرسه، جهت رقابت استانی به دبیرخانه‌های جشنواره در مراکز استان‌ها ارسال ‌شد.

آثار برگزیده مرحله استانی نیز ضمن تجلیل در مراسم اختتامیه جشنواره ، جهت رقابت کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم ارسال ‌شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha