یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: اگر تا ۳۰ سال آینده با همین نرخ جمعیت پیش برویم شک نکنید که اکثر مهدکودک‌های امروزی تبدیل به خانه سالمندان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در اجتماع بانوان انقلابی اهواز که به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت برگزار شد، ۹ دی را روز بصیرت امت دانست و اظهار داشت: ۹ دی روزی است که امت اسلامی بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان داد و به دشمن فهماند که تا زمانی که مردم درصحنه‌های انقلابی حاضر هستند هیچ غلطی نمی‌تواند کند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است ازآن‌جهت که وقتی زندگی حاج قاسم را مورد کنکاش قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که او پرورش‌یافته اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده و مکتب او مکتب حضرت فاطمه زهراست. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به بیان جایگاه زن در اسلام پرداخت و اظهار داشت: در کنار هر مرد موفقی یک زن موفق وجود دارد به‌طور مثال در کنار حضرت آدم بانوی بزرگواری مانند حوا، در کنار عیسی مسیح حضرت مسیح، در کنار پیامبر حضرت خدیجه، در کنار امیرالمؤمنین حضرت زهرا، و در کنار سیدالشهدا حضرت زینب بود.

وی به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزند آوری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز ولایت از بانوان فرزند می‌خواهد و باید انقلابی‌ها برای فرزند آوری اقدام کنند؛ چراکه انقلابی‌ها، متدین‌ها و مؤمن‌ها وقتی فرزند آور باشند فرزند خوب تربیت می‌شود و نسلی که در آینده شکل می‌گیرد بچه حزب‌اللهی و انقلابی است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: اگر تا ۳۰ سال آینده با همین نرخ جمعیت پیش برویم شک نکنید که اکثر مهدکودک‌های امروزی تبدیل به خانه سالمندان خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور بیان کرد: در برابر این مشکلات باید دستگاه اجرایی پاسخگو باشد! نه امام و مقام معظم رهبری...؛ سه قوه داریم که ریاست دو قوه مجریه و مقننه توسط ما مردم انتخاب می‌شوند و یک قوه دست مقام معظم رهبری است.ببینید آن قوه که رهبری تعیین کردند چه شاهکاری در کشور انجام داده است! ما باید در انتخابات دقت کنیم تا این دو قوه را هماهنگ با این قوه کنیم وقتی مثلث انقلابی شکل گیرد مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رسالت اولیه زنان تربیت فرزند است، اذعان کرد: رسالت اولیه بانوان تربیت فرزند است ولی معنای حرف من این نیست که زنان کار نکنند! بلکه زنان باید در تمام صحنه‌هایی که مردان هستند حضورداشته باشند اما این حضور باید با رعایت حریم بین زن و مرد و اخلاق اسلامی باشد.

وی در پایان گفت: نباید کار برای بانوان مهم‌تر از خانواده باشد؛ بلکه باید عمده تلاش آن‌ها متوجه تربیت فرزند باشد مانند مادر حاج قاسم که تأثیر او بر کشور را دیدیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha