جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ما ملت امام حسینیم

حوزه/ امام جمعه کبودراهنگ گفت: سردار سلیمانی تا قبل از شهادت خود بر اینکه "ما ملت شهادتیم" تاکید داشتند، اما در دورانی که نزدیک به شهادتشان بود بر این عبارت که "ما ملت امام حسینیم" تاکید داشتند و این یعنی همانند حضرت باید برای این انقلاب و اسلام از همه چی خود بگذریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه کبودراهنگ شب گذشته در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، با بیان اینکه براساس برنامه ریزی دشمن، فتنه ۸۸ آخرین روزهای عمر نظام مقدس اسلامی در ایران بود، اظهار داشت: مهم‌ترین درس و پیام این روز و حوادث پس از انتخابات به نیروهای داخلی، لزوم تقویت بینش، آگاهی و بصیرت خود بود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پس از فتنه ۸۸ نسبت به اجرای طرح صالحین به منظور بصیرت‌افزایی نسل جوان دستور دادند، گفت: این آینده بینی حضرت آقا سبب شد تا با رونق بصیرت‌افزایی در جامعه، در قائله سال‌های ۹۶ و ۹۷ همین جوانان باعث ناامیدی و یاس دشمنان شوند.

امام جمعه کبودراهنگ با تاکید بر اینکه مردم به خوبی یافتند که غرب، راه نجاتی برای ما نیست و دشمن تنها به فکر دشمنی خود است و مطرح کرد: این ملت برای حفظ انقلاب و اسلام خون‌ها داده‌اند، و پیام تمام این خون‌های ریخته شده آن است که ملت ایران جز با حضرت آقا و آرمان‌های انقلاب عقد اخوت نبسته و نخواهد بست.

وی با بیان اینکه ۹ دی همانند عاشورا باید هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار شود، اظهار داشت: روز توهین به سیدالشهدا(ع) و فتنه ۸۸ روز خوشحالی دشمنان بود، اما حضور مردم در ۹ دی خنثی کننده فتنه اکبری بود که دشمن هزینه‌های بسیاری برای موفقیت در آن کرده بود.

حجت الاسلام باقری افزود: تکرار این حوادث برای نسل‌های جوان که در حماسه ۹ دی نبودند، بسیار ضروری است و باید بدانند که اگر این حماسه خلق نمی‌شد، امروز قبر مطهر شهدای عزیز ما یکی یکی توسط داعشیان نبش می‌شد.

وی، "ما ملت امام حسینیم" را سفارش سردار سلیمانی به جامعه اسلامی دانست و گفت: سردار سلیمانی تا قبل از شهادت خود بر اینکه "ما ملت شهادتیم" تاکید داشتند، اما در دورانی که نزدیک به شهادتشان بود بر این عبارت که "ما ملت امام حسینیم" تاکید داشتند و این یعنی همانند حضرت باید برای این انقلاب و اسلام از همه چی خود بگذریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha