پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جبهه طلاب انقلابی

حوزه/ نشست اعضای «جبهه طلاب انقلابی» با مسئول شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه های علمیه، بر ضرورت تبیین و تدریس مکتب حاج قاسم در حوزه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، نشست اعضای «جبهه طلاب انقلابی» با حجت الاسلام و المسلمین مقدمی، مسئول شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه های علمیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام صدقیانی مدیر «جبهه طلاب انقلابی» ضمن معرفی اهداف، برنامه‌ها و  فعالیت‌های این تشکل، اظهار داشت: همکاری با نهادها، مجموعه ها و تشکل های انقلابی از جمله شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه های علمیه جزو اولویت های کاری جبهه است.

مدیر جبهه طلاب انقلابی افزود: در آستانه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، ضمن مطالبه انتقام سخت در بخش های مختلف توسط دستگاه ها از جمله دولت و وزارت خارجه، باید توجه ویژه‌ای به احیای بیش از پیش "مکتب سلیمانی" داشته باشیم و هرکسی به طُرُق مختلف در صدد نشر روح این مکتب در بین اقشار مختلف جامعه باشد.

در ادامه این نشست حجج اسلام عظیمی مهر، عبدالهی، پیشبین و آزادوار نکاتی بیان داشتند که از جمله آنها می توان به «طرح همکاری حقوقی جبهه طلاب انقلابی با شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه های علمیه» توسط حجت الاسلام عبدالهی اشاره کرد که مورد استقبال حجت الاسلام مقدمی قرار گرفت و در همین راستا قرار شد همکاری هایی نیز صورت پذیرد.

حجت الاسلام صدقیانی در ادامه ضمن بیان تاریخچه تشکیل شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه های علمیه، نحوه انتخاب هیئت رئیسه و... افزود: این شورا در سال ۱۳۹۴ و به سبب لبیک به فرمایشات امام خامنه ای از درون مجمع نمایندگان طلاب و با شعار امر به معروف و نهی از منکر مسئولین حوزه و نظام شکل گرفت.

 وی افزود: در انجام فعالیت های فرهنگی نباید از مشکلات ترسید و باید با ایمان و حرکت رو به جلو، به سمت تحقق اهداف انقلاب پیش برویم.

 در این نشست مقرر شد تا همکاری هایی در راستای امور پژوهشی، چاپ مقالات، برگزاری دوره های بصیرتی، همکاری های حقوقی در امور مختلف، آموزش های کاربردی و..‌. انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha