پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ صدقی گفت: حذف پست ها و دلنوشته های مردم جهان که عشق آن ها به سردار عزیز را نشان می دهد، از اثرگذاری بالای برخوردار است چرا که انتشار اندیشه های سردار سلیمانی ضربه ای محکم به دشمنان اسلام است.

ابوالفضل صدقی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان در فضای مجازی اظهار داشت: مهم ترین مسئله ای که دشمنان برای آن تلاش می کنند، آن است که جایگاه و حساسیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد را زیر سوال برده و مردم را در همه ی مسائل نا امید کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی و با جنگ شناختی نظام را ناتوان و ناکارآمد جلوه می دهند، تصریح کرد: هدف دشمنان نا امیدی مردم و ایجاد عدم اعتماد آن ها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: محور مقاومتی که شهید سرافزار سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق، یمن، لبنان، سوریه و.. تشکیل داده، بزرگ ترین محور در جهان است.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه دشمن هیچ وقت قدرت نظامی ایران در منطقه را در رسانه ها برجسته نمی کند، خاطرنشان کرد: قدرت نظامی بدست آمده انقلاب اسلامی در منطقه همگی حاصل زحمات شهدایی نظیر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جوانب و مطالب را سنجیده و منافع ملی را نشانه می گیرند، گفت:  آن ها به دنبال آن هستند که کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعتبار نظام و قدرت انقلابی را در افکار عمومی مردم ضعیف جلوه دهند و مردم را ناامید کند.

صدقی تصریح کرد: حذف پست ها و دلنوشته های مردم جهان که عشق آن ها به سردار عزیز را نشان می دهد، از اثرگذاری بالایی برخوردار است چرا که انتشار اندیشه های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ضربه ای محکم به دشمنان اسلام است.

وی افزود: دشمنان به دلیل آنکه  قدرت مقابله با محورو وحدت مسلمانان جهت انتشار محتوای مربوط به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را در شبکه های اجتماعی ندارند، اصل موضوع را حذف می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی محور وحدت ملت ایران  در جهان هستند، گفت: دشمنان ادعای طرفداری و آزادی بیان می کنند تا از هر طریق افکار عمومی جامعه را تغییر دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha