جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ ۵ تن از ائمه جمعه آذربایجان شرقی با صدور پیام های جداگانه ای، دارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ۵ تن از ائمه جمعه آذربایجان شرقی با صدور پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله مصباح یزدی، رئیس فقید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را تسلیت گفتند.

 امام جمعه مراغه:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج ملکوتی فیلسوف الفقهاء و فقیه الفلاسفه استاد بزرگوار حضرت آیت ا... مصباح یزدی(ره) را به محضر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه علمیه قم، شاگردان آن بزرگوار بویژه به داماد مکرم ایشان آیت ا... محمدی عراقی نماینده محترم مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و آقازاده های محترم حضرات حجج الاسلام والمسلمین دکتر علی و آقا مجتبی مصباح یزدی تسلیت عرض نموده تعالی درجات و حشر با اولیاء الهی برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم. 

نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
محمدتقی پورمحمدی

-------------------------------------------------------------

 امام جمعه میانه :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خدایا چه شده است باز داغ دل ما دردی ماه فزون شدخودت به فریادمان برس

زبان گویای اسلام و عمار حکیم ولایت به ملکوت اعلی پیوست چه روزها که در مکتب اخلاقی اش درسها اموختیم و مکتب فلسفی اش منافقین و لیبرالها و کمونیست ها را زمین گیر کرد. 

استدلالهای حدیثی و عقلانی اش، ولایت فقیه امام را اکادمیک نمود. 

حال با چشمانی اشکبار او را بدرقه خواهیم نمود سردار ولایت، عمار ولایت میهمان توست درود

به روان پاکش و راه و منهجش را فراموش نخواهیم کرد

عبدالله محمدی امام جمعه میانه

------------------------------------------------------------------

 امام جمعه سراب :

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

 ارتحال  فقیه انقلابی فیلسوف مجاهد عمار انقلاب حضرت  آیت‌الله « علامه محمد تقی مصباح یزدی» رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب  تاثر فراوان گردید 

این مجاهد نستوه در طول  انقلاب اسلامی، همواره از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و با همت و تلاش والا، خدمات ارزشمندی را به اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کردند. 

اینجانب فقدان این عالم ربانی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و ملت بزرگ ایران، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم 

علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب 

-------------------------------------------------------

 امام جمعه کلیبر:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت عالم ربانی فقیه انقلابی و فیلسوف عالیقدر حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی موجب تألم خاطر و تأثر همه عاشقان انقلاب و اسلام و مکتب حقه تشیع گردید.

این فقیه گرانسنگ عمار گونه با ورود بموقع برای دفاع از حریم دین و ولایت موجب تقویت نظام مقدس اسلامی و دلگرمی غربت زدایی ولی فقیه عزیزمان گردید.  

شادی دشمنان دین و انقلاب و ایادی مغرور و وابسته همه جانبه مکاتب باطله لیبرل و نئولیبرال در داخل و خارج از کشور در ایام بیماری و رحلت ایشان گواه برمدعا ست.  

اینجانب ضمن تسلیت به محضر امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش سکاندار انقلاب عظیم اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به حوزه های علمیه، شاگردان و بیت معظم آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و امید واثق دارم راه علمی و معنوی آن بزرگوار بوسیله فضلاء و علماء انقلابی که حقا سلف صالح آن عزیز هستند ادامه خواهد یافت انشاء الله.  

متقی فر 

 امام جمعه کلیبر

 --------------------------------------------------------------

امام جمعه لیلان:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم خستگی ناپذیر عمار انقلاب اسلامی و یاورِ و پشتیبان امام خامنه ای  حضرت علامه مصباح یزدی را به محضر حضرت ولی عصر عج و نائب بر حق آنحضرت امام خامنه ای مدظله و جامعه علمی جهان اسلام و بر مجاهدان حزب‌الله و شاگردان آن استاد بصیر  و بیت شریف آن عالم مجاهد تسلیت عرض میکنم.

ان‌شاءالله، مزد سال‌ها مبارزه، تفقه، روشنگری و تربیت سربازان انقلاب اسلامی، برای این مجاهد متقی حشر با مولایش امیرمومنان خواهد بود.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علی غفاری 
امام جمعه  لیلان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha