جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان گفت: آیت الله مصباح در علم و عمل مطهری زمان بود و در مظلومیت، بهشتی دوران؛ بارها مورد هجمه و تهدید عوامل خارجی و فریب خوردگان داخلی قرار گرفت؛ اما هرگز از مجاهدت و تلاش برای تبیین مبانی ارزشمند اسلام ناب و دفاع از ولایت دست بر نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام تسلیت حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان آمده است: ارتحال عالم بصیر و خبیر، فیلسوف، متکلم، فقیه و عارف عامل، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی موجب تأثر و تألم گردید.

انسانی که عمر شریف و مبارک خود را در راه خدمت به اسلام و حوزه های علمیه سپری نمود وبا تألیف کتاب هایی گران سنگ و تربیت شاگردانی کم نظیر بهترین باقیات الصالحات را برای خود بر جای گذاشت.

ایشان در علم و عمل مطهری زمان بود و در مظلومیت، بهشتی دوران؛ بارها مورد هجمه و تهدید عوامل خارجی و فریب خوردگان داخلی قرار گرفت؛ اما هرگز از مجاهدت و تلاش برای تبیین مبانی ارزشمند اسلام ناب و دفاع از ولایت دست بر نداشت. 

میثم تماری بود که از بیان حقائق و فضایل انقلاب و نظام کوتاهی نکرد و در حمایت از امامین انقلاب، خمینی کبیر (ره) و خامنه ای مظلوم (دامت برکاته)، توهین های فراوان شنید.

به حق باید گفت فقدان ایشان مصداقی بارز از حدیث " اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء " است و خسارت حوزه های علمیه جبران ناپذیر می نماید.

و چه بسیار جای شگفتی است که ارتحال ایشان با سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام و سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف گردید و علمدار و عمار انقلاب و رهبر به ملکوت اعلی و فردوس برین رسیدند.

اینجانب ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و شاگردان و خانواده محترم ایشان، علو درجات ، رحمت و مغفرت ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha