پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر مطهری و علامه طباطبایی را نداشتیم، آیت الله مصباح یزدی داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در مراسم توزیع بسته های معیشتی طرح حاج قاسم سلیمانی در آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل با تسلیت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ارتحال  آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر مطهری و علامه طباطبایی نداشتیم، مصباح یزدی را داشتیم.

وی با گرامی داشت اربعین شهادت فخری زاده دانشمند و پدرهسته ای ایران، افزود: براساس آیات قرآن  هرکس مومن  باشد و عمل صالح انجام دهد، محبوب القلوب می ششو.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه محبوبیت در عمل صالح  تنها مخصوص مومنین نیست، گفت: گاهی غیر مومن هم به شکل فطرت مجذوب عمل صالح  و کارنیک می ششو.

وی به محبوبیتی که حاج قاسم سلیمانی در بین مردم جهان به دست آورده اشاره کرد و افزود: اینکه در برخی شهرهای آمریکا برای شهید حاج قاسم راهپیمایی راهپیماییمی کنند، بیش از60 کتاب طی یک سال برای حاج قاسم به زیور طبع طبع آراسته شود و انبوهی از جمعیت در تشییع جنازه این سردار رشید اسلام شرکت کنند، کار ساده ای  نیست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه حاج قاسم در بین رزمندگان بگوید اگر من را قبول دارید بگویید،  اتفاق ساده ای نیست و قطعا ریشه در ایمان و عمل صالح دارد.

آیت الله سلیمانی در پایان با بیان اینکه شهادت گوارای حاج قاسم باد، گفت گفت: واقعا در این دنیا کمتر کسی همچون حاج قاسم دیده شده که در سبک نظامی  گری حیاتش را به رخ جهانیان بکشاند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha