جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 936862
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
حجت الاسلام کلاته

حوزه/مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت حوزه‌های علمیه گفت: حرکت جهادی و انقلابی همراه با اخلاص می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی شتاب بخشد.

به گزارش خبرگزاری « حوزه » از یاسوج، نشست اعضای کادر «جبهه طلاب انقلابی» با حجت الاسلام کلاته، مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شد.

 در ابتدای این نشست که در مرکز تخصصی تبلیغ برگزار شد، حجت الاسلام صدقیانی، مدیر جبهه طلاب انقلابی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت از زحمات حجت‌الاسلام کلاته قدردانی کرد و گفت: مجموعه جبهه طلاب انقلابی با اخذ مجوز از نهاد حوزه در سال ۹۶ فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، بصیرتی، فضای مجازی، تربیت بدنی، پژوهشی، خدماتی و... را آغاز کرده است.

 وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جبهه طلاب انقلابی، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات پیش‌روی مجموعه جبهه طلاب انقلابی، نبود محل مناسبی جهت استقرار است که در مواردی سبب ناهماهنگی، بروز مشکلات، لغو برخی جلسات و... شده است که امیدواریم با کمک معاونت تبلیغ حوزه این مشکل حل شود.

 مدیر جبهه طلاب انقلابی با بیان اینکه باید همگی در راستای فرامین و فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در رابطه با مکتب سلیمانی که بخش کوچکی از مکتب بزرگ امامین انقلاب است، گام های موثرتری برداریم، بیان کرد: امیدواریم مجموعه معاونت تبلیغ حوزه و سایر مجموعه‌های مختلف، ضمن ارائه طرح کشوری «همایش مکتب سلیمانی» همراهی و همکاری لازم را برای اجرای سالانه همایش بزرگ در ایام شهادت سردار شهید سلیمانی داشته باشند.

 در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام آزادوار، مسئول تربیت بدنی جبهه طلاب انقلابی،  بیان داشت: برنامه‌های تربیت بدنی شامل فوتبال و فوتسال، شنا، کوهنوردی، صحرا نوردی و... است که غالبا به دلیل مشکلات کرونایی بسیار محدود و در مواردی متوقف شده‌اند.

 حجت الاسلام عبداللهی، مشاور حقوقی جبهه طلاب انقلابی هم با ارائه طرح "حقوق خانواده به بیان ساده"، افزود: بسیاری از خانواده‌ها دارای مشکلاتی هستند که ریشه حقوقی داشته که عمده آن عدم آگاهی از مسائل حقوقی است که با برگزاری این طرح به کمک معاونت تبلیغ حوزه، بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل و فصل کنیم..

حجت‌الاسلام کلاته، مدیر گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه نیز شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات حجج اسلام پیشبین و عظیمی مهر در رابطه با فعالیت‌های مجازی این مجموعه، گفت: حرکت جهادی و انقلابی همراه با اخلاص می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی شتاب بخشد و نتایج خوب و موثری به همراه داشته باشد.

مدیر گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: با توجه به بار معنایی «جبهه طلاب انقلابی» لازم است تا این مجموعه‌ فراتر از یک یا چند گروه تبلیغی فعالیت داشته باشد و به افق‌های بالایی بیاندیشد.

 حجت‌الاسلام کلاته در پایان ضمن اعلام آمادگی همکاری با جبهه طلاب انقلابی در راستای طرح‌های ارائه شده و سایر برنامه های پیش رو از اختصاص مکان مناسبی در فاز ۷ صدوقی به جبهه طلاب انقلابی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha