جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بدحجابی

حوزه/ استاد حوزه، راهکار دشمن برای ترویج بی غیرتی در جامعه، بی حیایی بانوان دانست و گفت: جامعه بی غیرت، جامعه هدف دشمن است و وظیفه ماست تا در این مسیر بصیرت افزایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محسن قافی، در نشست بصیرتی با عنوان «بصیرت فاطمی»، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها نایین گفت: خداوند در قرآن پیرامون بصیرت می فرماید: انسانهای با تقوا هنگامی که حرف های شیطانی دنبالشان می آید می فهمند متذکر می شوند و کلام فاسد را از سالم تشخیص می دهند.

وی با بیان اینکه اگر قدرت تشخیص خوب از بد را نداریم باید تابع افرادی که دارای بصیرت هستند، باشیم، افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: بصیرت است که فتنه را از بین می‌برد و توطئه را ریشه‌کن می‌کند، در کشور ما به واسطه بصیرت فاطمی و بصیرت حسینی این توطئه‌ها برچیده شد و سرچشمه این بصیرت از همان روضه های فاطمی و حسینی نشأت می گیرد.

قافی ادامه داد:  دشمن بر روی جنگ نرم بسیار کار کرده است تا بصیرت را از ما بگیرد، برای نمونه روی مسئله حیا و حجاب زنان بسیار کار می کند تا حجاب را از زنان بگیرد، چون از این نقطه ضربه خورده است.

وی راهکار دشمن برای ترویج بی غیرتی در جامعه را بی حیایی بانوان دانست و گفت: جامعه بی غیرت، جامعه هدف دشمن است و وظیفه ماست تا در این مسیر بصیرت افزایی کنیم.

قافی تصریح کرد: پیشرفت جامعه نیاز به علم دارد و داشتن حجاب منافاتی با پیشرفت علمی جامعه ندارد؛ نکته‌ای که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند مسئله مادری و فرزندآوری است، توطئه دشمن این است که نسل جوان کشور ما کمتر شود، به همین دلیل دختران را به سمت و سوی تحصیل در شغل های کاذب می فرستد و آنها را از  مادری محروم می‌کند.

وی ابراز کرد: بصیرت فاطمی این است که در زمینه فرزندآوری کار شود؛ دشمنان می دانند که در دامان زنان شیعه فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی ها، حججی ها و ... تربیت می شوند، بنابراین تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا فرزندآوری کاهش یابد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    دشمن که یک عمره برنامه داره شما چه برنامه ایی برای مقابله با آن دارید آیا بگیر و ببند راه حل مناسبی هست آیا برخوردهای قهری تا کنون نتیجه داده است دشمن از روی فرصت و حوصله کارهایش را پیاده میکند ولی شماها با تصمیمات یک شبه و بدون تامل
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      1 0
      بگیر و ببند در کدام بزه نتیجه کامل داده است که در مورد پوشش انتظار داریم ؟ برخورد قهرآمیز در مورد متمردان اندک منطق ناشناس تنها راه ممکن است باشد ، اما اکثریت موفقیت در گرو کار تبلیغی فرهنگی نامتضاد است که متاسفانه دستگاه عریض و طویل صدا و سیما با موسیقی ، فیلم ، سریال ، رویه نامطلوب معاشرت برخی از مجریان نامحرم ، سوء استفاده از اشعار عرفانی و ... اجازه تثبیت حیا ، عفاف و حجاب نمی دهد .