شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: از آنجا که فلسفه تحصیل علوم آل محمد(ع) خودسازی و تربیت نفوس است، لذا فعالیت های تهذیبی و تربیتی یکی از مهمترین برنامه مدارس علمیه است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برنامه های تهذیبی حوزه استان، اظهار داشت: علی رغم عدم حضور فیزیکی طلاب در مدارس علمیه، در ایام « شیوع ویروس منحوس »، لحظه ای از فعالیتهای تهذیبی، تربیتی بصورت مجازی غافل نشده ایم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، تقویت شورای تهذیب مدارس به عنوان اتاق فکر را ضروری خواند و افزود: شورای تهذیب در مدارس علمیه فعال شود تا پس از تشکیل جلسات و هم افزایی و با توجه به نیاز مدارس برنامه هایی تدوین و به مرحله عمل گذاشته شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: از آنجا که فلسفه تحصیل علوم آل محمد(ع) خودسازی و تربیت نفوس است، لذا فعالیت های تهذیبی و تربیتی یکی از مهمترین برنامه های مدارس علمیه است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر بیان کرد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت به همراه معاونت آموزش استان، در مدارس علمیه حضور یافته و در این برنامه شورای تهذیب و آموزش برگزار می شود و در پایان نشست صمیمی با طلاب داریم که در صورت نیاز به مشاوره و رفع مشکل، در همان جلسه به آن پرداخته می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه استان در ایام کرونا، به دور از انفعال و با  عملکرد فعال مشغول ادامه رسالت خویش می باشند.

حجت الاسلام مهدی فر در پایان گفت: پشتیبانی و حمایت از برنامه های تربیتی و تهذیبی توسط مدیریت استان و اجرای آن در میدان عمل از طرف مدیران مدارس استان، قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha