شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: تمام چیزهایی که اکنون ایران اسلامی داراست به برکت ولایت فقیه است؛ با توجه به تحریم ها کشور در حال پیشرفت و توسعه است و اگر کسی این تفاوت را فراموش کرده باید به او یادآوری کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک های مومنانه ناحیه ثارالله شیراز، با اشاره به اینکه همه تلاش ها در خصوص کمک های مومنانه از یک جمله مقام معظم رهبری آغاز شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند این ماه(رمضان) رسیدگی به همنوعان است، انسان از همت مردم انگشت به دهان بگیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید جواب خدا و پیامبر را در هنگام صدا زدن بگویید، ما ملت مرده ای بودیم و نشان آن جمله شهید سلیمانی است که فرمودند ما ملت شهادتیم. در گذشته ما زیر چکمه خارجی ها بودیم؛ برخی مسائل گذشته که در آن زمان رقم خورد انسان شرم از گفتن آنها دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: اینکه برخی می گویند مگر در گذشته چه شده است؟، به تعبیر برخی ما مرده بودیم، زنده شدیم و دولت پاینده شدیم، شاید چیزهایی هم داشته ایم، اما ملت ما مرده بود، اکنون به برکت ولایت فقیه ملت ما زنده هستند.

وی با بیان اینکه کشور ایران را ولایت فقیه زنده کرد، خاطرنشان کرد: تمام چیزهایی که اکنون ایران اسلامی داراست به برکت ولایت فقیه است؛ با توجه به تحریم ها کشور در حال پیشرفت و توسعه است و اگر کسی این تفاوت را فراموش کرده باید به او یادآوری کنیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد:  زندگی تحت ولایت و مستقل از دیگران نصیب ما شده است، امیدواریم کارهایی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند، انجام دهیم.

وی، شهادت را زندگی جاویدان دانست و گفت: الحمدلله شهدا به آن رسیدند، امیدواریم به برکت ولایت اهل بیت(ع) این راه برای ما استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha