سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پیشنهاد سوم برای ساخت مسجد جدید در پرث ارائه شد

حوزه/ در حالی که دو پیشنهاد قبلی به شورای شهری برای ساخت مسجد جدید با هزینه ۱ میلیون یورو در پرث انگلستان با مخالفت‌هایی مواجه شده بود، انجمن اسلامی بار دیگر درخواستی با تغییرات جدید ارائه داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailyrecord، پیشنهاد سوم برای ساخت یک مسجد کاملاً جدید با هزینه ۱ میلیون یورو در شهر پرت انگلستان به شورای شهری ارائه شد.

انجمن اسلامی پرت برای دومین بار در ماه ژوئن درخواست ساخت مسجد در جاده ژانفیلد را داد. با این حال ، این برنامه شش مورد اعتراض ساکنین را به بهانه مشکلات ترافیکی و پارکینگ دربرداشت. پیشنهاد نخست برای ساخت این مسجد در سپتامبر ۲۰۱۷ انجام شد و اعتراضات مداوم راست‌گرایان افراطی در این منطقه باعث عدم تصویب این طرح گردید.

گروه اسلامی با ۷۰۰ عضو، در مکان فعلی با کمبود جا روبرو است و به مسجد بزرگتری با ظرفیت بیشتر برای تمامی نمازگزاران نیازمند است. درحالی که بانیان ساخت مسجد با پیشنهادهای جدیدتر و ایجاد تغییرات سعی در جلب نظر شورای شهری و توجه به خواسته‌های همه را دارند،

طرح‌های جدید مسجد نیز به دنبال رسیدگی به شکایات مربوط به ارتفاع ساختمان، پارکینگ و انتقادهای ترافیکی ارائه شدند. مشاوران جامعه اسلامی پرت اصرار دارند که در مناطق مجاور برای افرادی که در این مسجد حضور می‌یابند فضای پارکینگ کافی وجود دارد. به گفته سخنگوی مسجد همچنین یک توافق غیررسمی بین جامعه و سوپرمارکت در آن نزدیکی وجود دادر که پیشنهاد شده از پارکینگ مرکز برای نمازگزاران استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha