سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از توزیع ۳۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان از سوی اوقاف بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، در سفر به جنوب استان با هدف بازدید از موقوفات شهرستان های جنوبی، با حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در این دیدار گزارشی از فعالیتهای اوقاف استان در حوزه های فرهنگی، قرآنی ارائه کرد و گفت: اوقاف استان در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان از طریق مراکز افق امامزادگان، موسسات خیریه،و ارگانهای دولتی حمایتی توزیع کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در راستای لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با طرح مواسات و کمک مؤمنانه، تاکنون هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

حجت الاسلام اسماعیل پور ادامه داد: اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه و در میان نیازمندان استان توزیع کرده است.

وی خواستار همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به منظور دفاع از حقوق موقوفات و حمایت به روز رسانی قوانین و مقررات اوقافی در مجلس شد.

حجت الاسلام موسی احمدی نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات موثر سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از محرومان، آمادگی خود را جهت همکاری با این اداره کل اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha